Gå til innhold

Dolere som har vært her en stund

Anbefalte innlegg

Jeg ser at det er lite atktivtet av dolere som har vært her en stund. Og er du en av de som ikke er her så ofte lenger, har du lyst til å fortelle hvorfor?

Jeg er ikke her så ofte lenger selv. Mye av grunnen er at jeg synes det er til tider er svært kjedelig her. Og selvsagt er en av grunnene også at det er færre og færre "kjente" nick som skriver innlegg her. Jeg er fortsatt på nett, men nesten ikke på dol.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/94795-dolere-som-har-v%C3%A6rt-her-en-stund/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Solsikke

20

• Line

4

• musikeren

3

• petter smart

2

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Hei, det er vanskelig å engasjere seg her når mann jobber 14-18 timer i døgnet.

Leser litt hver dag men det er sjelden det blir noen innlegg eller kommentar.

Noen enkelte ganger kan det banke til når noe interesant dukker opp :-)

Men jeg tror jeg har blitt bedre til å svare på mail.

Annonse

Mislykket råder alle, uansett hvilke problemer de har, å gå til fastlegen. Eller slutte dersom det er vondt/ubehagelig osv. selv om dette gjelder f.eks. sex.

Hei,

Man bør så absolutt være seg avholden sex hvis sex fører til ubehag, smerter, etc.

Man bør selvsagt søke behandling, og da er fastlegen første etappe.

Petter Smart(?) vil kanskje henvise lidende til kvakksalvere og/eller la være å søke behandling. Jeg vil ikke anbefale noen å følge i Petters fotspor.

Med vennlig hilsen,

Har lurt på hvor du ble av fra Foreldreforum, Solsikke, trivelig å se nicket ditt igjen. Hvor holder du til nå, da?

Sjøl leser jeg adskillig mer enn jeg skriver, og er stort sett bare på foreldreforum, men regnes sikkert ikke som en av de innfødte. Har jo bare vært der et par-tre år...

Har lurt på hvor du ble av fra Foreldreforum, Solsikke, trivelig å se nicket ditt igjen. Hvor holder du til nå, da?

Sjøl leser jeg adskillig mer enn jeg skriver, og er stort sett bare på foreldreforum, men regnes sikkert ikke som en av de innfødte. Har jo bare vært der et par-tre år...

Hei rerun :) Husker deg jeg :o) Jeg forsvant vel fra dol delvis på grunn av all drittkastingen. Eller er jo ikke helt forsvunnet da, men...

Jeg har har i alle fall funnet meg en koselit liten plass på nettet. Har egentlig ikke så veldig lyst til å legge ut linken her på dol og grunnen skjønner du sikkert. Men det er vel ikke så lenge før den ligger her uansett.

Jeg er på www.avant.cc .

Hei, det er vanskelig å engasjere seg her når mann jobber 14-18 timer i døgnet.

Leser litt hver dag men det er sjelden det blir noen innlegg eller kommentar.

Noen enkelte ganger kan det banke til når noe interesant dukker opp :-)

Men jeg tror jeg har blitt bedre til å svare på mail.

Jobber du sååå mye? Ja, da er det forståelig at du ikke skriver så mye.

Jeg er desverre ikke så flink til å svare på mail eller skrive mail. Tar meg i det noen ganger, men ikke så ofte i det siste. har litt dårlig samvittighet overfor deg jeg :)

Klem

Jeg har fått meg et liv. Hurra.

Neida, jeg går bare så gørre lei av Dol i perioder. Tar meg en tur innom i ny og ne da. Akkurat nå fenger det mer å lage hjemmesider enn å dole.

Hehe, RL hva er det? Neida tuller bare :)

Så du lager hjemmeside? Får jeg se?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...