Gå til innhold

Dolere som har vært her en stund

Anbefalte innlegg

Hm. Det er leit å høre at du har blitt plaga med telefonoppringninger og sånt. Ikke hyggelig det. Men det er fint å være åpen, og å møte medmennesker med et åpent sinn. Det må du ta vare på:-) Ikke la noen stakkarer skremme deg fra det. Men at det går an å ha i bakhuet at ikke alle er like keibl, (hehe, kul stavemåte:-) det er nok lurt.

Capable? Keibl? Hehe... jeg er trøtt - vær snill med meg ;)

Fortsetter under...

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Solsikke

20

• Line

4

• musikeren

3

• petter smart

2

Mest aktive i denne tråden

Jeg har ikke pc selv for tida, så det begrenser seg formin del også. Låner pappa sin akkurat nå, og her kan jeg nesten ikke sittei tide og utide.

Jeg synes det har blitt for mye psykt prat her, og jeg har gjort meg noen heller såre erfaringer med "falske" folk som både sårer og skremmer meg, og jeg vil ikke oppleve det mer...

Tidligere var jeg kanskje mer åpen, men det straffer seg, har jeg skjønt med tida...

Jeg har fått noen nære venner her inne som jeg har truffet flere ganger i RL, og som jeg vet jeg kan stole fullt og helt på. Jeg foretrekker å holde kontakten med dem utafor Dol, selv om det blir skrevet et og annet her også.

Dessuten... jeg klarer ikke å forholde meg til alle de anonyme innleggene som blir skrevet, derfor er det best for min egen del å bare lese, og ikke skrive stort selv...

Nåja... i alle fall for en periode. En gang Doler, alltid Doler... eller hur? Jeg har vært her mer eller mindre siden september 1996...

Skjønner akkurat hva du prater om jeg :)

klem

Hei Solsikke :)

Jeg er her, men ikke som før - selv om jeg har hatt en raptuss nå, pga. at det ikke er så mye annet jeg får gjort.

Det beste er å gjøre som jeg gjorde for en stund tilbake. Logget av for godt en 2-3 måneders tid. Da var det gøy å komme tilbake. Det sier seg selv, at når man sitter her dag ut, og dag inn blir man mettet.

Hvem nick er det du savner egentlig? Jeg syntes de fleste trivelige/morsomme fortsatt er her, om ikke hver dag, så iallefall ofte.

For å si min mening, er det heller motsatt for meg. Det er enkelte nick jeg er regelrett glad for å være kvitt. Hvem det er sier jeg ikke, for det kan være det samme, og er antagelig gjensidig.

Vel, vel, måtte bare hilse på :-)

Hei Solsikke :)

Jeg er her, men ikke som før - selv om jeg har hatt en raptuss nå, pga. at det ikke er så mye annet jeg får gjort.

Det beste er å gjøre som jeg gjorde for en stund tilbake. Logget av for godt en 2-3 måneders tid. Da var det gøy å komme tilbake. Det sier seg selv, at når man sitter her dag ut, og dag inn blir man mettet.

Hvem nick er det du savner egentlig? Jeg syntes de fleste trivelige/morsomme fortsatt er her, om ikke hver dag, så iallefall ofte.

For å si min mening, er det heller motsatt for meg. Det er enkelte nick jeg er regelrett glad for å være kvitt. Hvem det er sier jeg ikke, for det kan være det samme, og er antagelig gjensidig.

Vel, vel, måtte bare hilse på :-)

Hei Shandy :)

Har også at dol pause jeg, kanskje ikke så lenge som deg men...

Hvem jeg savner kan vel egentlig være det samme. Men mange av de jeg hadde mye kontakt med er borte fra dol, eller er her svært sjeldent :(

Annonse

*Gliser*

Du kan få sagt det du! Akkurat sånn er det! ;)

Jepp, jeg kan det. Dessuten er det nok helt riktig. Har alltid ment at det er noe ukapabelt med kapabel snabel, hehe;-)

Adressa mi kan du jo forresten bare få, sånn foreløbig: [email protected] Skriv når du har tid og overskudd:-)

Jepp, jeg kan det. Dessuten er det nok helt riktig. Har alltid ment at det er noe ukapabelt med kapabel snabel, hehe;-)

Adressa mi kan du jo forresten bare få, sånn foreløbig: [email protected] Skriv når du har tid og overskudd:-)

Jeg la deg til i Msn jeg... da mister jeg ikke adressa sånn med det første :)

Hei rerun :) Husker deg jeg :o) Jeg forsvant vel fra dol delvis på grunn av all drittkastingen. Eller er jo ikke helt forsvunnet da, men...

Jeg har har i alle fall funnet meg en koselit liten plass på nettet. Har egentlig ikke så veldig lyst til å legge ut linken her på dol og grunnen skjønner du sikkert. Men det er vel ikke så lenge før den ligger her uansett.

Jeg er på www.avant.cc .

Skakkesidettilnoen, jeg! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...