Gjest redusere vekt Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Prøver å gå ned noen kilo,og lurer på om dette opplegget her høres ok ut,eller om jeg må spise mindre.. Vil helst øke treningsmengden framfor å sulte meg,og her er hva jeg spiser i løpet av en dag: 1.Jogger 8km før frokost 2.Frokost:2grove rundstykker med lett servelat og grønnsaker 3.Lunsj:samme som frokost 4.Middag:1dl.(ukokt)ris+1boks tunfisk+grønnsaker 5.Mellommåltid:eple 6.kvelds:1/2liter skummet melk I tillegg til å løpe hver morgen trener jeg fotball/helsestudio 3ganger i uka. Noen kommentarer/råd?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mezzy Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 ehm.. etter det du skrev du spiste og så mye du skrev at du trente ville nå jeg tro du spiste alt for lite..... Les innlegget til tiny1 ''spis deg slank...'' 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.