Gå til innhold

noen som vet?

Gjest kiaree

Anbefalte innlegg

jeg har bestemt meg for og gaa ned i vekt til et bryllup jeg skal i 3.mai.Pga medisiner jeg bruker kan jeg ikke bedrive saa mye fysisk aktivitet,men liker og gaa turer.Kan jeg ved aa begrense matinntaket betraktelig og gaa turer gaa ned 15 kilo til bryllupet?eller hva er realistisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det kan du ikke. om du nesten slutter å spise, vil du ikke gå ned i vekt fordi forbrenningen går oxo ned veldig fort. Regner med at medisinene dine har gjort til at du har lagt på deg. og om det er tillfelle kan det være at du har endel overflødig vann i kroppen. Men det er helt urealistisk å skulle gå ned så mye på en sunn måte(ellers oxo). men sunn mat og mere aktivitet er en god begynnelse. du har sikkert ikke lagt på deg 15 kilo på 2 månder, da kan du ikke regne med at de skal bort på 2 månder. Slankekurer som man går ned mye på iløpet av kort tid, ender som regel opp med at når man er ferdig med kuren går man opp igjen i vekt(og ofte mere enn det man gikk ned) om man ikke lever slavisk etter det kuren bestod av, og det er ikke bra. For en hurtigkur mangler mye av den viktigste næringen. Tror heller at du skal tenke litt mere langsiktig om du vil ned i vekt (OM DU TRENGER DET, DA)

LYKKE TIL.

Tiny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...