Gjest Louisa May Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Jeg begynner aa bli litt utaalmodig naa. Jeg la om kostholdet til masse gronnsaker, kjott, ost og litt frukt samt noen kornprodukter (dvs. et lav-GI kosthold). Jeg var "flink" i en maaneds tid men vekten har staatt helt stille! Har nettopp sjekket fettprosenten, og den er oppe i 30,6%! Saa selv om jeg ikke veier saa mye (65 kg/173 cm) saa vil jeg gaa ned 5-8 kilo (i fett). Men hvordan kan jeg gjoere dette? Har tro paa GI-prinsippet, men man maa visst kutte ned paa kaloriene ogsaa..hvor lite/mye kan jeg spise for aa gaa effektivt ned i vekt? Trener 4-5 ganger i uken, baade kondisjon- og vekttrening. Er 24 aar, jente. Haaper noen har tips - begynner aa bli utaalmodig! Begynte forresten aa trene for ca. to uker siden. Klem 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tiny1 Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 hei Louisa May:-) Kan ikke skjønne at du har en fett% på over 30. du har jo en BMI på ca21, noe som egentlig skulle tilsi at du er ei slank jente. vekten din er jo oxo langt ifra for mye. Kan det ha vært en feil med den målingen du har tatt. Du trener jo så pass mye at du må jo ha en del muskler. Tror ikke at den fett% målingen du har foretatt kan være riktig. Du må IKKE gå ned i vekt, er redd det kan bidra til å trigge en vond sirkel foe deg, fordi du er allerede slank. Jeg tror at du skal gå over til ett normalt kosthold, der du spiser nok og variert, det er det viktigste. tiny 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke undertegnet Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 hei Louisa May:-) Kan ikke skjønne at du har en fett% på over 30. du har jo en BMI på ca21, noe som egentlig skulle tilsi at du er ei slank jente. vekten din er jo oxo langt ifra for mye. Kan det ha vært en feil med den målingen du har tatt. Du trener jo så pass mye at du må jo ha en del muskler. Tror ikke at den fett% målingen du har foretatt kan være riktig. Du må IKKE gå ned i vekt, er redd det kan bidra til å trigge en vond sirkel foe deg, fordi du er allerede slank. Jeg tror at du skal gå over til ett normalt kosthold, der du spiser nok og variert, det er det viktigste. tiny Hvis du absolutt skal ned i vekt må du nok slanke vekk en god del muskler, og det er vel ikke vits i? Tror nok målingen du tok var noe feil med...jeg har lik BMI som deg og er tynn!! Du trener såpass mye, og hvis du vil fortsette å trene og holde deg i god fysisk form så tror jeg du skal droppe de slanke-tankene dine! Det kan føre deg på ville veier... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.