cemi Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Hvor usunt er egentlig det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tornerose Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Hvis du bruker karbonadedeig eller enda bedre maler deigen selv av rent kjøtt så kan selve hamburgeren bli veldig bra. Men det er som oftest ikke hamburgeren i seg selv som er usunn, det er det at den stekes i masse fett gjerne med ost på og mye dressing, og spise ofte med pommes frites og sukkerholdig drikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest McD Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Hvis du bruker karbonadedeig eller enda bedre maler deigen selv av rent kjøtt så kan selve hamburgeren bli veldig bra. Men det er som oftest ikke hamburgeren i seg selv som er usunn, det er det at den stekes i masse fett gjerne med ost på og mye dressing, og spise ofte med pommes frites og sukkerholdig drikke. På mac Donalds er det 100 % rent storfekjøtt. Stekes ikke i fett og er sunt. Det finnes egne brosjyrer med næringsverdier på alle produktene de har. Det er riktig at det er ost, majones, dressing som evt er usunt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tiny1 Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 HEI:-) HAMBURGERE SOM DU KJØPER PÅ MC DONALD ELLER BURGER KING, KAN DU LOGGE DEG INN PÅ DEM SINE SIDER SÅ ER DET EN PLASS DER DU KAN LESE OM HVOR MYE DE FORSKJELLIGE MATVARENE INNHOLDER AV KALORIER. NÅR JEG VAR INNOM DEN SIDEN TIL MC DONALDS BLE JEG GANSKE SJOKKERT OVER DET STORE KALORI INNHOLDET. MEN ER DET NOE MAN SPISER KUN ENGANG I BLANT HAR DET JO LITE OG SI I DEN STORE SAMMENHENGEN. tiny 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnolia Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Spørs hva slags hamburgere du snakker om og hvilket tilbehør det er til! Hvis du lager hamburger hjemme kan du lage den mye "sunnere" enn de du får på burgerking og mc'ern. Selv lager jeg ofte hamburgere hjemme av karbonadedeig ogfyller hamburgerbrødene med mye grønt,mager dressing og magerost. Kjempegodt! Kutter selvsagt ut pommes frites! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.