Gjest anonym fyr Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Jeg synes det er møkkbillig! Jeg kjenner en som stilte opp der, og jeg fikk meg en god latter der hun framsto som en som var veldig interessert i data, IT, osv... Nei, de er billige høl som gjør sånt for et par tusenlapper. OK, så har de latt seg kjøpe. Kanskje/kanskje ikke var det ikke så lurt å bli avbildet slik. Men behøver du å fordømme dem av den grunn ? Det er vel ikke stort bedre det.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/95037-vi-menn-jentene/page/3/#findComment-532992 Del på andre sider Flere delingsvalg…
shandy Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Du Shandy, det der tror jeg ikke er vanlig oppfatning blandt kvinner. Antagelig er du veldig populær blandt gutta. :-) Hva skal jeg svare til det tro:) Jo, jeg er vel det. Dvs. når jeg først er ute på noe, og det er ikke så ofte lenger. Før var det ikke mangel på tilnærmelser, men det førte mye bråk med seg. Noe som ikke alltid var like festlig. Det med at kvinner flest, ikke tenker som meg, kommer nok av at de føler seg truet. Jeg føler meg ikke truet av et pent ansikt, eller en flott kropp - hverken i RL eller i et blad. Hvorfor i all verden skulle jeg det? Det er latterlig egentlig at noen ikke tåler å se forsiden på et blad, eller sender olme blikk til yppige jenter, som mennene deres glaner på. For den dagen menn ikke glaner på andre enn den de er sammen med, må de enten bli blinde eller ligge godt nedgravd i jorden. Pjatt om at det påvirker unges syn på kroppen osv. er også bare et skall for deres egen usikkerhet. For det er da foreldrenes oppgave å fortelle ungene sine at alle er like mye verdt, uavhengig av utseende. Jeg lurer egentlig på hvordan disse buruglene tenker, skal man gjemme alle pene mennesker? Hvem er du forresten - jeg mener er du et fast nick? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/95037-vi-menn-jentene/page/3/#findComment-533068 Del på andre sider Flere delingsvalg…
molli Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Hm. Hvor mange penger er det snakk om for å stille opp på et slikt bilde da? Hadde ikke giddet å gjøre det for småpenger iallefall. Jeg har i grunnen aldri tenkt videre over disse damene på forsiden av Vi Menn. De bare er der, standard, liksom. Har aldri tenkt hvekren ditt eller datt om dem. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/95037-vi-menn-jentene/page/3/#findComment-533077 Del på andre sider Flere delingsvalg…
shandy Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Hm. Hvor mange penger er det snakk om for å stille opp på et slikt bilde da? Hadde ikke giddet å gjøre det for småpenger iallefall. Jeg har i grunnen aldri tenkt videre over disse damene på forsiden av Vi Menn. De bare er der, standard, liksom. Har aldri tenkt hvekren ditt eller datt om dem. Kom bare til å tenke på den gangen du hadde bikinibilde av deg på hjemmesiden din (håper ikke det gjør noe at jeg nevner det igjen, du får skjelle meg ut, hvis så er tilfelle:-) Herregud for et rabalder, og det var ikke måte på hvor mye dritt og nedsettende kommentarer du fikk da, selvsagt mest av anonyme nick. Det var som om det gikk helt i stå for kjerringene her inne, bare av å se en veldreid kropp, og du måtte jo selvsagt være både dum og innbilsk, og gud vet hva. Ja jeg husker akkurat denne episoden spesiellt godt, fordi det ble så mye ut av noe så uskyldig :-) Jeg husker også jeg skrev at jeg syntes du var riktig så flott. Det som også moret meg stort, var at disse hysteriske buruglene, la frem sin mening på en så dårlig skjult form for misunnelse at det var helt tragikomisk. MEN, så for en stund siden, var det ei (sier ikke nick) som ikke akkurat kunne brilljere med de samme flotte linjene - overhode ikke i nærheten engang. Skal jeg driste meg til å si normalt lubben, er jeg snill. Da fikk pipa på kjerringene en annen låt, og det var ikke måte på hvor tøff vedkommende var, og at HUN var fin osv. Det er liksom da jeg begynner å lure en smule. Poenget er at de som ikke tåler å se en veldreid kropp, er misunnelige rett og slett, hverken mer eller mindre. Men nå tenker jeg at jeg har sagt nok, å vel så det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/95037-vi-menn-jentene/page/3/#findComment-533153 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym mann Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Hva skal jeg svare til det tro:) Jo, jeg er vel det. Dvs. når jeg først er ute på noe, og det er ikke så ofte lenger. Før var det ikke mangel på tilnærmelser, men det førte mye bråk med seg. Noe som ikke alltid var like festlig. Det med at kvinner flest, ikke tenker som meg, kommer nok av at de føler seg truet. Jeg føler meg ikke truet av et pent ansikt, eller en flott kropp - hverken i RL eller i et blad. Hvorfor i all verden skulle jeg det? Det er latterlig egentlig at noen ikke tåler å se forsiden på et blad, eller sender olme blikk til yppige jenter, som mennene deres glaner på. For den dagen menn ikke glaner på andre enn den de er sammen med, må de enten bli blinde eller ligge godt nedgravd i jorden. Pjatt om at det påvirker unges syn på kroppen osv. er også bare et skall for deres egen usikkerhet. For det er da foreldrenes oppgave å fortelle ungene sine at alle er like mye verdt, uavhengig av utseende. Jeg lurer egentlig på hvordan disse buruglene tenker, skal man gjemme alle pene mennesker? Hvem er du forresten - jeg mener er du et fast nick? Takk for svar, Shandy. "Hvem er du forresten - jeg mener er du et fast nick? " Eh, jo jeg har da fast nick, men skriver sjelden her på Forum. Har vært her for perioder og blitt borte. Så har nicket gått ut og måtte lage meg et nytt. Av og til bruker jeg ikke vanlig nick fordi jeg ikke gidder "støyen" i kjølvannet av kontroversielle svar. Av kvinnene her er du blandt de som svarer mest likt mine sympatier. Du har skjønt noe mange kvinner ikke har forstått: at menn ikke orker sånne mannehatende ultra rødstømper eller "står bak døra med kjevlet klar til bruk når mannen kommer hjem". "Gubben" din er heldig som har ei så god dame. :-) Ha en god kveld. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/95037-vi-menn-jentene/page/3/#findComment-533376 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ogsåjente Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Å jeg tipper du er en av DEM som aldri hadde hatt sjansen til å være på forsiden overhode. Riktig tippet !! Bingo ! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/95037-vi-menn-jentene/page/3/#findComment-535813 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.