misjonær Skrevet 1. mars 2003 Skrevet 1. mars 2003 av materielle ting... (Naboe og barna teller ikkje her..) Er det TV`n ... PC`n.. Eller... mvh 0 Siter
Gjest i nevnte rekkefølge, tror jeg Skrevet 1. mars 2003 Skrevet 1. mars 2003 Bøkene mine Cd spillern Pcen Tven 0 Siter
Gjest selje Skrevet 1. mars 2003 Skrevet 1. mars 2003 Bøkene mine Cd spillern Pcen Tven Laptop'en min, det gamle, lille barnetrekkspillet mitt, Tove Jansson-bøkene mine, og en glassvase med stett fra 1860-tallet. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 1. mars 2003 Skrevet 1. mars 2003 Sikker? hehe, nei okei da...vibratorene kommer høyt opp på lista;-) Det har jo revolusjonert håndarbeid til en mindre slitsom affære tross alt:-) 0 Siter
BettyBlue Skrevet 1. mars 2003 Skrevet 1. mars 2003 Mobiln,cd'ne og LP'ne og det runde, antikke stuebordet mitt. Også litt glad i pesen min da. 0 Siter
Gjest Manuellmaster Skrevet 1. mars 2003 Skrevet 1. mars 2003 hehe, nei okei da...vibratorene kommer høyt opp på lista;-) Det har jo revolusjonert håndarbeid til en mindre slitsom affære tross alt:-) Er det rart nordmenn og -kvinner blir feitere og feitere. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 1. mars 2003 Skrevet 1. mars 2003 Er det rart nordmenn og -kvinner blir feitere og feitere. Nei. Men skyld på pc/tv før vibratorene errru grei. De får en jaffal til å svette litt. Jeg svetter ikke mye av å se på VM på ski:-) 0 Siter
shandy Skrevet 1. mars 2003 Skrevet 1. mars 2003 hehe, nei okei da...vibratorene kommer høyt opp på lista;-) Det har jo revolusjonert håndarbeid til en mindre slitsom affære tross alt:-) :-) Jeg var nemmelig sikker på at du kom til å svare det FØR jeg fikk sett hva du hadde skrevet. Undres hvorfor...hmmm 0 Siter
Gjest Manuellmaster Skrevet 1. mars 2003 Skrevet 1. mars 2003 Nei. Men skyld på pc/tv før vibratorene errru grei. De får en jaffal til å svette litt. Jeg svetter ikke mye av å se på VM på ski:-) Det gjør faktisk jeg. Hopper opp og ned og roper "kom igjen, ta denna jævla svensken". Det tar på når det er fem-mil! 0 Siter
angeleena1365380364 Skrevet 1. mars 2003 Skrevet 1. mars 2003 Pc'n og mobilen. alle parfymene mine,bokene og filmene. 0 Siter
Dorthe Skrevet 1. mars 2003 Skrevet 1. mars 2003 Telefonen og bilen. Gremmer meg aldri over telefonregningen. Den er alltid verdt pengene. Den inkluderer ADSL også. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 1. mars 2003 Skrevet 1. mars 2003 :-) Jeg var nemmelig sikker på at du kom til å svare det FØR jeg fikk sett hva du hadde skrevet. Undres hvorfor...hmmm *geiper* :-) 0 Siter
Jane Skrevet 1. mars 2003 Skrevet 1. mars 2003 Det må nok bli pc'n. Men hadde jeg hatt en slags brette-sammen-klær-maskin, så hadde jeg vært mest glad i den. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.