Gå til innhold

Hjernen bak WTC-angrepet er tatt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

16

• Ulv I Faarikaal

7

• Ha-vanskelig

7

• Grip

5

Mest aktive i denne tråden

Ulv I Faarikaal

Hvor har du sett det? Og hva er WTC, jeg trodde jeg visste det, men skjønner at jeg ikke gjør. Driver du og kødder bare fordi du ikke er bedt bort på Grangpri?

World Trade Center

11. sept 2002

dagen da døden slo til stort, så mange har ikke dødd på en gang siden et skip i 1945 gikk ned med flyktninger fra Tyskland. Noen vet sikkert hvilket og hvor mange ? Jeg tror 6000 den gangen.

Vi har også Hiroshima og Nagasaki. Hvor mange var det ?

World Trade Center

11. sept 2002

dagen da døden slo til stort, så mange har ikke dødd på en gang siden et skip i 1945 gikk ned med flyktninger fra Tyskland. Noen vet sikkert hvilket og hvor mange ? Jeg tror 6000 den gangen.

Hei,

Uten at jeg har statistikk over det, vil jeg påstå at langt flere må ha dødd i enkelthendelser i når USA innvaderte Vietnam, samt i Rwanda og Sierra Leone.

Og langt flere ble da drept forrige gang USA/UK holdt krig i Irak.

Med vennlig hilsen

Annonse

Ulv I Faarikaal

Hei,

Uten at jeg har statistikk over det, vil jeg påstå at langt flere må ha dødd i enkelthendelser i når USA innvaderte Vietnam, samt i Rwanda og Sierra Leone.

Og langt flere ble da drept forrige gang USA/UK holdt krig i Irak.

Med vennlig hilsen

Sikkert, og jeg kan ramse opp mange fler episoder på venstresiden uten at det gjør saken bedre.

World Trade Center

11. sept 2002

Søker på Hiroshima for å sjekke hvor mange som ble drept og finner dette.

Dresden ble gjort til en ikke-by på mindre enn 24 timer, og med minst 135 000 offer. Det har senere vist seg vanskelig å finne militære grunner for utslettelsen.

Det var amerikanerne som bombet Dresden.

Gjest selje

Hvorfor så laidback, ække dette noen stor nyhet? Er det jeg som er helt på trynet? Ja ja! Jeg visste jo at det var tvillingtårnene, men jeg husket ikke hva det het, jeg rotet meg bort med T(win)T(owers) og sånn. Var det ikke El Qaida og Osama likevel? Ulv og Sør bare SNAKKER som om dette er lommerusk. Nå som Bush fråder i hellig vanvidd og alt. Hvorfor (med andre ord) var det ikke på Dagsrevyen? Mens Grangpri var der!

Ulv I Faarikaal

Flott at han ble tatt. Det er gledelig.

Dessverre driver USA på med å gjøre seg selv så upopulære i mesteparten av verden at en hel rekke med nye "Shaikh Muhammad" nok klekkes ut...

At de aldri lærer..

Med vennlig hilsen

Og muslimene har enkelte elementer som er i ferd med å gjøre seg mektig populære, og vil utdanne flere slike i tida som kommer.

Vi skal få det hett, tror jeg.

Annonse

Flott at han ble tatt. Det er gledelig.

Dessverre driver USA på med å gjøre seg selv så upopulære i mesteparten av verden at en hel rekke med nye "Shaikh Muhammad" nok klekkes ut...

At de aldri lærer..

Med vennlig hilsen

Jeg lurer på hvor "snill" USA må være, før det etter din vurdering, ikke lengre utklekkes terrorister?

Jeg lurer på hvor "snill" USA må være, før det etter din vurdering, ikke lengre utklekkes terrorister?

Hei,

De kunne begynne å følge FNs vedtak, og slutte å gi seg selv rett til å innvadere hvem de vil.

Denne burde være av interesse:

http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article.jhtml?articleID=500182

Samt:

http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article.jhtml?articleID=500224

For ikke å snakke om samtlige internasjonale meningsmålinger som viser hva verdensbefolkningen mener om hva USA bedriver.

Med vennlig hilsen

Og ikke er jeg eller resten av befolkningen i landet her ansvarlig for hva gærninger i ørsmå nazistmiljøer gjør.

Nei, men dine innlegg er med på å bygge opp en kultur hvor folk trakasseres, begrunnet med deres tilhørighet til en folkegruppe.

Akkurat som i 1930 årene i Tyskland.

Hvis du hadde skrevet slik om jødene, ville (heldigvis) mange reagert. Men det er like ille å mobbe andre folkegrupper.

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...