Gå til innhold

undervektig

tinyme1365380483

Anbefalte innlegg

tinyme1365380483

Hei.

Jeg har en BMI på 15, noe som tilsier at jeg er ekstremt undervektig (163cm og 40kg). Jeg har ingen spiseforstyrrelser, men jeg ønsker å legge på meg for jeg er så lei av at folk kritiserer vekten min. Det er derimot vanskelig å finne noen gode tips om å legge på seg... det er ikke "bare å spise mer". Godteri og fet mat har ingen effekt på meg. Jeg ville sette stor pris på om noen kunne komme med noen tips...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøp proteinpulver i helsekost eller på apotek og spis det i tillegg til mat.

(Milkshake)

Ellers kan du jo kjøpe slike Noka-diett eller Nutrilett shaker og ta i tillegg til mat.

Kontakt eventuelt lege eller en dietetiker (jobber ofte på sykehus) for å få veiledning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...