Gå til innhold

Her har skjedd noe men hva?

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat kjørt minstemann på skolen og utenfor 7-11 var det 5 politibiler og "tapet" rundt hele hjørnet. Uff, jeg liker ikke slike ting. Håper ingen har blitt skadet men det så mer alvorlig ut enn et vanlig ran. Innimellom føler jeg meg som midt i en amerikansk kriminalserie.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/95359-her-har-skjedd-noe-men-hva/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veit ikke. Hørte bare noen på jobben akkurat hadde gått forbi der, og 7-11 hadde blitt rana.

Jeg har skjekket avisene på nettet men det må ha skjedd akkurat nå. TV sto og filmet utenfor men det har ikke vært noe på TV2 nyhetene ennå. Det er ekkelt når det kommer for nært. Jeg skulle inn å ta ut penger og kjøpe frokost.

Jeg har skjekket avisene på nettet men det må ha skjedd akkurat nå. TV sto og filmet utenfor men det har ikke vært noe på TV2 nyhetene ennå. Det er ekkelt når det kommer for nært. Jeg skulle inn å ta ut penger og kjøpe frokost.

Ran klokken åtte i morges - for et tidspunkt!:-)

Ingen skadde eller noe i følge østlandssendingen.

Annonse

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...