Dorthe Skrevet 3. mars 2003 Skrevet 3. mars 2003 Hvordan stiller du deg til denne artikkelen. Jeg føler meg litt truffet. Klarer ikke å la være og sitte her når jeg er hjemme. http://www.nettavisen.no/servlets/page?section=9&item=257211 0 Siter
vin Skrevet 3. mars 2003 Skrevet 3. mars 2003 Hehe, kanskje _litt_ ;o) Ok tidsfordriv , som av og til tar litt vel mye av den "dyrebare" tiden min PS : Du har mail... 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. mars 2003 Forfatter Skrevet 3. mars 2003 Hehe, kanskje _litt_ ;o) Ok tidsfordriv , som av og til tar litt vel mye av den "dyrebare" tiden min PS : Du har mail... Nå har du også. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 3. mars 2003 Skrevet 3. mars 2003 Mjaaaaaa! Har som regel DOL oppe mens jeg er på jobb, og jeg svitsjer ganske ofte innom i løpet av dagen. Fy og fy. I dag tok jeg meg selv i å tenke på DOL mens jeg satt på bussen til jobb. Hadde ikke vært på nett i løpet av helga, og gledet meg til å lese de nye innleggene! Er nok i faresonen for avhengighet, ja! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 3. mars 2003 Skrevet 3. mars 2003 Jeg har altså ikke tid til å sitte her! Men alikevel er jeg på nettet nesten hver dag for å sjekke mail og lese aviser. Men det går i perioder. Som nå er jeg innom her hver dag, men det er ikke sikkert jeg kommer til å logge meg på hver dag.. for jeg har jo tusen andre ting å gjøre! Men.... hm. Man blir jo litt avhengig, men jeg MÅ ikke på nettet. Jeg sitter her når jeg tar meg en ledig stund, og slapper av litt. 0 Siter
-Riksklysa Skrevet 3. mars 2003 Skrevet 3. mars 2003 registrerer at det er noen som bruker mer tid på nett enn andre ja... føler meg truffet? nei ikke no særlig... 0 Siter
SierDuDet Skrevet 3. mars 2003 Skrevet 3. mars 2003 Jeg gjør faktisk ikke det. Var ikke innom her i heeeeele går, og ikke i dag heller, før nå. Enda jeg har vært våken i hele dag! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.