Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest prust

Mjaaaaaa!

Har som regel DOL oppe mens jeg er på jobb, og jeg svitsjer ganske ofte innom i løpet av dagen. Fy og fy.

I dag tok jeg meg selv i å tenke på DOL mens jeg satt på bussen til jobb. Hadde ikke vært på nett i løpet av helga, og gledet meg til å lese de nye innleggene!

Er nok i faresonen for avhengighet, ja!

hare1365380455

Jeg har altså ikke tid til å sitte her! Men alikevel er jeg på nettet nesten hver dag for å sjekke mail og lese aviser. Men det går i perioder. Som nå er jeg innom her hver dag, men det er ikke sikkert jeg kommer til å logge meg på hver dag.. for jeg har jo tusen andre ting å gjøre! Men.... hm. Man blir jo litt avhengig, men jeg MÅ ikke på nettet. Jeg sitter her når jeg tar meg en ledig stund, og slapper av litt.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...