Gå til innhold

Nu hundelov på trappene

Anbefalte innlegg

Hei!

Humoren min er nok like spesiell som mye annet ved meg:-)

Siden interessen din for jus er så stor for tiden, så kanskje du skulle oppsøke juridisk fakultet i stedet for å kaste bort all tid hos fastlegen din og DOL?

Mvh

Igjen er du igang med å diskutere person, istedet for sak.

Og som vanlig er det (ifølge deg) alltid "den andres" feil.

Med vennlig hilsen

Fortsetter under...

• Svar 176
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

51

• Goliath

37

• petter smart

24

• flisa

9

Mest aktive i denne tråden

Gjest Romaniator

Vart du skræmt no'!!! :-D

Jeg syns du bryter et viktig prinsipp her, og det er ikke bare useriøst, men bedrageri å forfalske andres nick. At liten L og stor I er like er uheldig, da slike som deg kan bli fristet til å "ha det moro" på andres bekostning.

Trikset kan avsløres ved at nicket (teksten) kopieres inn i tekstfeltet i en ny melding, da endres skrifttypen til en type hvor disse ikke er like, og man ser om det er ekte.

Igjen er du igang med å diskutere person, istedet for sak.

Og som vanlig er det (ifølge deg) alltid "den andres" feil.

Med vennlig hilsen

Bare en liten korrigering.

Du og misslykket er like "ille" når det gjelder personkarrakteristikker og spydigheter mot andre her.

I følge meg så kommenterer jeg det tilbake like mye personrettet som dere gjør.

Forskjellen mellom dere og meg er at jeg ikke forsøker å unnslå hva jeg gjør - og jeg gjør det som en følge av at dere har gjort det først.

Tåler du det ikke, så er det bare å la være å knytte personlige kommentarer i de innlegg du selv skriver.

Da vil du heller ikke motta personlige kommentarer fra meg.

Diskuter sak, istedet for ditt sprøyt om andre nick, som bare avslører din kroniske mangel på argumenter.

Med vennlig hilsen

Som vanlig er det fordi du selv først har blitt personfokusert i dine egne innlegg.

Og også, som vanlig, forsøker du så godt du kan å ignorere dette faktum.

Bare en liten korrigering.

Du og misslykket er like "ille" når det gjelder personkarrakteristikker og spydigheter mot andre her.

I følge meg så kommenterer jeg det tilbake like mye personrettet som dere gjør.

Forskjellen mellom dere og meg er at jeg ikke forsøker å unnslå hva jeg gjør - og jeg gjør det som en følge av at dere har gjort det først.

Tåler du det ikke, så er det bare å la være å knytte personlige kommentarer i de innlegg du selv skriver.

Da vil du heller ikke motta personlige kommentarer fra meg.

Diskuter sak, istedet for ditt løgnaktige preik om "Sør".

Med vennlig hilsen

Annonse

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...