Gå til innhold

Bermen kastes ut.

Anbefalte innlegg

Gjest nordboer
Skrevet

Enig med deg, det har forundret meg at de har fått herje fritt i så mange år.

Skrevet

Men SDD, hør nå her: Det var jo byrådens skyld at de ble sinte!

Det synes jeg er århundrets unnskyldning....

mariaflyfly
Skrevet

For en gjeng med drittunger! "Vi fjerner oss aldri frivillig fra huset vårt!"

Eh...vårt??? Dumme unger med høl i tenna.

Skrevet

Hei,

Enig på mange måter, men på den annen side er det jo greit å vite hvor man har dem....

Er jo egentlig ganske behagelig for ordensmakten når "de revolusjonære" har post-adresse og fast tilholdssted... ;)

Anarki i ordnede former! *S*

Med vennlig hilsen

Skrevet

Deres hus, fy faen sier jeg bare. De skulle vært pælma på hue og ræva ut for lenge siden.

Det er helt utrolig at de har fått herje så lenge de har, og at enkelte bare kan ta seg til rette, uten at noe skjer på årevis.

Det skulle tatt seg ut om alle oppførte seg på den måten der.

Få møkka ut. Nekter de, kan de boltre alle utganger - fra utsiden, slik at de har valget mellom å sulte ihel eller gå ut frivillig.

gutten221365380483
Skrevet

onkeln min sier at mcklubben Bandidos vil gi bud å kjøpe huse av komunen. da tror jeg de som bor der nå må ta med seg sakene sine å flytte ut

laguna1365380434
Skrevet

synes blitzerne er litt søte jeg:)

Skrevet

Det var på tide ja.

De er jo ikke akkurat noe godt eksempel på at "loven er lik for alle".

Få hadde sluppet unna med så mye faenskap og dritt som de har gjort - og fremdeles fått beholde støtten fra kommunen.

Men det skal bli "interessant" å se hvordan kommunen har tenkt til å ordne dette rent praktisk:-) For de vil neppe rusle ut derifra av egen vilje....

"Politivold" er det første ordet (eller skriket) som faller meg inn:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...