Gjest dawn Skrevet 3. mars 2003 Skrevet 3. mars 2003 Leser at Michael har utsendt sin egen versjon av dokumentaren av journalisten Martin Bashir. Hvilken versjon er det som går på tv3 ikveld /tvnorge på torsdag? http://magasinet.startsiden.no/article/articleview/1188/ 0 Siter
Nyco Skrevet 3. mars 2003 Skrevet 3. mars 2003 Og så er det sånn at vi skal elle melle om hvem vi tror på eller...? 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. mars 2003 Skrevet 3. mars 2003 Michaels egen versjon og så kommer den andre neste uke. Jeg ville heller sett akutten. 0 Siter
Gjest julianne Skrevet 3. mars 2003 Skrevet 3. mars 2003 Michaels egen versjon og så kommer den andre neste uke. Jeg ville heller sett akutten. Jeg er også pissed for at de skipper Akutten. De kunne ha valgt et annet program å ta vekk... 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. mars 2003 Skrevet 3. mars 2003 Jeg synes de skal la ham være ifred. At mannen sliter psykisk er det ingen tvil om. Politiet får etterforske det som skjer/har skjedd men det er da ikke nyheter for hele verden. 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. mars 2003 Skrevet 3. mars 2003 Jeg er også pissed for at de skipper Akutten. De kunne ha valgt et annet program å ta vekk... En eller annen idiotisk reprisekomiserie. 0 Siter
Gjest julianne Skrevet 3. mars 2003 Skrevet 3. mars 2003 En eller annen idiotisk reprisekomiserie. Ja, ikke sant. Akutten er hellig. Nå må de snart skjønne det. Godt at det ikke er bare meg som er klistret til skjermen når Akutten går ;-) 0 Siter
Prozak Skrevet 3. mars 2003 Skrevet 3. mars 2003 Dokumentaren i kveld er en dokumentar om Bashirs dokumentar, altså ikke hans versjon og heller ikke Mikkel sin. "................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.