Gå til innhold

Allergisk ? Glad i dyr ? Griser framkaller som regel ikke allergiske reaksjoner

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Jeg har fått æren av å hilse på en minigris og en vietamesisk "pot belly" gris. Intelligente vesener, men litt underlige i adferden. Kunne du tenke deg å ha en gris hjemme ?

Den blir fort stueren og lukter ikke hvis du vasker den jevnlig. Alle dyr lukter hvis de blir skitne, mennesker og.

De fleste vil syns du er gal, men hva gjør vel det ? Ordet kjælegris får en ny betydning, for særlig minigrisen er kjælen og kontaktsøkende.

Jeg må innrømme at jeg tenker på mat når jeg ser en slik.

Fortsetter under...

Annonse

Faktor ? Vet ikke. Hva med grillolje ?

Søte er de:

http://www.taspitir.no/minigris1/n_mindex.html

Joda, de er søte men har ikke lyst på kjæledyr for øyeblikket.

Kan ikke forstille meg grisen og meg nedover panserisen på Grünerløkka. Eller på cafe!

Ulv I Faarikaal

Joda, de er søte men har ikke lyst på kjæledyr for øyeblikket.

Kan ikke forstille meg grisen og meg nedover panserisen på Grünerløkka. Eller på cafe!

Det er bare fordommer som en viss sier.

Med en gris på Grünerløkka vil du skremme vannet av en viss religiøs gruppering med sterk representasjon i området :-) Hunder er ille nok for dem men griser er verre, og det ligger svært dypt i sjela deres.

Det er bare fordommer som en viss sier.

Med en gris på Grünerløkka vil du skremme vannet av en viss religiøs gruppering med sterk representasjon i området :-) Hunder er ille nok for dem men griser er verre, og det ligger svært dypt i sjela deres.

*LOL* HAdde jeg sldri tenkt over... ;0)

Annonse

Ulv I Faarikaal

Har du vært der og hilst på folket personlig eller bare sett det på nett? Kjenner frua på gården godt nemlig :0)

Har møtt en sort gris alene i Bogstadveien med skjerf om halsen i fjor sommer, og en minigris i Danmark senere samme år.

Jeg er da bare en eldre gentleman, men det er kort vei til gammel gris.

*flirer* Nei, det er laaang vei mellom eldre gentleman og gammal gris. Kjenner mange av begge typene - og det _helt_ klart store forskjeller på dem!

mvh

Ulv I Faarikaal

*flirer* Nei, det er laaang vei mellom eldre gentleman og gammal gris. Kjenner mange av begge typene - og det _helt_ klart store forskjeller på dem!

mvh

Et par gamle griser har jeg hatt innen synsvidde, det er bare intelligens og sosiale evner som svikter.

Hvis man er lur og diskret, er det utrolig hva man får med seg uten å eksponere sine tendelser.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...