Gjest jentetjueår Skrevet 4. mars 2003 Skrevet 4. mars 2003 Veit dette har vært tatt opp før, men jeg fant ikke noe ordentlig svar på det jeg lurer på: Jeg har lasta ned The Sims. Men vil gjerne ha Livin Large. Hvordan gjør jeg dette? Er det bare å laste ned spillet og så fungerer det? Og når det gjelder å laste ned ekstra ting... hvordan får jeg egentlig disse tingene inn i spillet? De kommer vel ikke inn i spillet bare jeg laster dem ned?? Håper noen skjønner hva jeg mener, for det er så gøy med sims, men den første versjonen blir litt kjedelig. 0 Siter
Punsi Skrevet 6. mars 2003 Skrevet 6. mars 2003 heisann. Vel hvis du kjøper spillene så blir alt så mye lettere. Det er det jeg anbefaler deg å gjøre. Hvis du absolutt må laste dem ned så blir det mye vanskeligere. Du må kanskje skaffe crack og sånt også. Men du kan jo prøve: Last ned Living Large og installer det (Husk å unzippe det først). Deretter prøv å spill. Hvis det spør etter CD'n så betyr det at du trenger et crack (dette er fordi du ikke har original versjonen). Legg inn en ny post hvis du trenger hjelp til å finne crack. Når det gjelder å laste ned nye ting er dette veldig enkelt. Gå til den siden du vil laste ned fra... f.eks på http://thesims.ea.com/ Deretter gå på download... du må logge deg inn... fyll inn ditt navn osv. Det er flotte instruksjoner der inne om hvordan det gjøres. Lykke til = ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.