Gå til innhold

Erfaring med elektrotrim?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat vært og bestilt meg prøvetime til elektrotrim (muskelstimulator). Noen som har erfaring med dette? Virker det? Tenkte jeg skulle få strammet opp litt her og der.

Skrevet

Jeg tror at du heller kunne brukt penga på en sykkel... ;0)

serendipity
Skrevet

JEG har ingen erfaring, men min beste venninne gikk på det. Tror det het Ultratone, eller noe sånt. Hun hadde 16 behandlinger, og ble faktisk kjempe flott!. Så utrolige forandringer. MEN det var svinedyrt, OG 3 måneder etter hun sluttet med det var hun blitt "værre" (altså ikke så "ille" som hun var) igjen. Så det er bare kortvarig om du ikke holder det ved like.

Skrevet

"Elektro" og "trim" i ett og samme ord er en motsigelse i seg selv.

Ustramme kropper er er resultat av latskap, så dersom du tror at enda mer latskap vil gjøre kroppen din flottere, så go for it!

Gjest occolele
Skrevet

"Elektro" og "trim" i ett og samme ord er en motsigelse i seg selv.

Ustramme kropper er er resultat av latskap, så dersom du tror at enda mer latskap vil gjøre kroppen din flottere, så go for it!

Har du prøvd det?

Skrevet

Har du prøvd det?

Nei, jeg vet for mye om kropp og trening til å være så IQløs at jeg prøver noe sånt.

Gjest occolele
Skrevet

Nei, jeg vet for mye om kropp og trening til å være så IQløs at jeg prøver noe sånt.

Her ble det jo spurt om erfaring med elektrotrim.

Skrevet

Her ble det jo spurt om erfaring med elektrotrim.

Da må jeg må jeg virkelig beklage at jeg svarte.

Folk får bruke penga sine på hva de vil, men jeg fatter ikke hvorfor de klager over fedme og ufine kropper.

Skrevet

Funket kanskje litt, ikke så bra. Ble for mye styr, og ble sliten uansett.

Finnes enklere og mer effektive måter å gjøre det på.

Gjest Leel@
Skrevet

Hehe, artig, jeg ser du har fått svar her (av folk som ikke har prøvd) om at det er bortkastede penger. Jeg har prøvd, og ikke bare prøvd, jeg holder på med den slags "trening" og er kjempefornøyd. Jeg trener aerobic to ganger i uken og for å stramme opp musklene tar jeg elektrotrimbehandling ca hver 10.dag (først hver uke, men nå litt sjeldnere). Må understreke at jeg trener i tillegg, og må få legge til at jeg ikke så resultater av elektrotrimmen før enn etter 6-7uker. Dyrt er det ja.... det er billigere å kjøpe et par vekter. Men har du penger til det så er det digg.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...