Gå til innhold

Pompel og Pilt kommer på DVD!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Spesielt Gordon Vaktmester! Han klarte og få meg til og grine kune v og være på skjermen i 2 sekunder...

*huff*

*he. he* så pysete dere er da! ;-)

Jeg synes nok at Gordon var rar, men jeg synes den skogen som så ut som slik skjegg som finnes på grantrærne var verst!

Og så den skrekkelig irriterende ungen med "mere mat"!

Annonse

*Hehe* Vi har videoen på biblioteket og den er stadig utlånt. :o) Det hender jeg får lyst til å spørre foreldrene om de virkelig har tenkt å låne den. En gang kom en liten gutt (4-5 år) og ville fornye noen videoer de hadde lånt og det viste seg at Pompel & Pilt var reservert så de måtte levere den tilbake, da så han bare på meg og sa tørt:"Gjør ingenting, den var kjedelig så."

Ulv I Faarikaal

Skal de fortsette og skremme vettet av småbarn??

Jeg var livredd for Pompel og Pilt da jeg var lita... Tror ikke jeg har lyst på den DVDn...

De skremte meg også, særlig når Pilt måtte gå inn skumle dører.

Pompel sa: "Det kan være noe farlig der ! Pilt først !"

Eler når Gorgon vaktmester og familien hans føyk omkring og stressa.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...