Gjest Kompleksmannen Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Jeg er en mann på 26 år, er 188cm høy og veier 73 kg. Jeg er vanvittig tynn. Tingen er bare det at jeg ikke har noen spiseforstyrrelse. Jeg spiser det meste jeg kommer over, og spiser ofte store måltider. Også mye chips og sunt og annen fet mat. Har aldri brydd meg om det tidligere når folk har kommentert hvor tynn jeg er, men nå må jeg innrømme at jeg begynner å utvikle komplekser. Har dette noe med forbrenningen min å gjøre? Har hørt at det også kan være noe med stoffskiftet?? Hva kan hjelpe meg å gå opp i vekst??? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest solianne Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Typen min er også slik, nå har han begynt med regelmessige måltider, + protein og karbohydarat pulvær, det har hjulper på. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.