Gå til innhold

kan man sende cd-den inn igjen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Hadde jeg vært deg hadde jeg svelget kamelene og betalt CD'en. Og deretter meldt meg ut skriftlig, så slipper du fler slike tilfeller.

Enjoy er ikke veldig smidig når det gjelder å ordne opp i slike ting som det. Ikke veldig kundevennlig. Har selv kranglet med dem om ting som aldri er problem i andre klubber, og jeg er ikke alene om det.

De sendte og sendte CD'er selv om jeg hadde sagt opp skriftlig flere ganger. Og sende kravet til inkasso når jeg nektet å betale til slutt. Først returnerte jeg CD'ene. Etter hvert gadd jeg ikke, men sa at de fikk sende emballasje og porto, så skulle jeg returnere. Neste gang sa jeg at jeg samlet CD'ene for dem så de kunne komme og hente dem. Det var litt av et kjør. Jeg blir kvalm bare jeg hører Enjoy-navnet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...