Gå til innhold

Noen som bruker tid og penger på hobby?

Anbefalte innlegg

Gjest hobbyer

Hva , hvorfor , hvor ofte og koster hobbyen noe ?

Jeg har dart som hobby.

Grunnen er at det er kjempegøy , sosialt og fordi det er godt å "komme" seg ut litt .

Trener hver dag hjemme , men er på klubb 2 x i uka .

Den koster en del tusen i måneden , men er virkelig verdt det !

Fortsetter under...

Jeg har flere hobbyer. Jeg spiller rummikub (et brettspill) en gang i uka i en helt nyoppstartet klubb. Det koster ikke et rødt øre.

Så går jeg å tar piano timer, det betaler jeg 150,-kr timen for.

Jeg går i kor. Der betaler jeg ingenting.

Også har jeg katter som hobby. Der går det en del penger med. Jeg holder på med Hellig Birma (rasekatt). Drar på utstillinger osv. Bruker noen tusen pr år på den hobbyen.

Gjest Iznogood

Jeg har flere hobbyer. Jeg spiller rummikub (et brettspill) en gang i uka i en helt nyoppstartet klubb. Det koster ikke et rødt øre.

Så går jeg å tar piano timer, det betaler jeg 150,-kr timen for.

Jeg går i kor. Der betaler jeg ingenting.

Også har jeg katter som hobby. Der går det en del penger med. Jeg holder på med Hellig Birma (rasekatt). Drar på utstillinger osv. Bruker noen tusen pr år på den hobbyen.

Har du hjemmeside med kattene? Hellig Birma er noe av det vakreste innen katteverdenen.

Har du hjemmeside med kattene? Hellig Birma er noe av det vakreste innen katteverdenen.

Katten min finner du her: http://home.no.net/ftmffm/tantor.html

Hvis alt går som det skal kommer jeg til å få ei blåtabby masket hunkatt i begynnelsen av april *gleder meg*

Gjest male!

Jeg spiller litt biljard, for mannen min kjøpte et biljardbord som står i stua... ikke der jeg ville ha det, men det var ikke plass andre steder. Jeg har også lyst til å male! Selv om jeg ikke tror jeg har så mye talent, men for min egen del.. ha det gøy.

Gjest Iznogood

Katten min finner du her: http://home.no.net/ftmffm/tantor.html

Hvis alt går som det skal kommer jeg til å få ei blåtabby masket hunkatt i begynnelsen av april *gleder meg*

Helt nyydelig, han Tantor. Jeg var i Oslo for en tid siden og gikk som seg hør og bør en runde i gatene. Jeg stoppet ved et butikkvindu og beundret den nydelige kattestatuen som var i utstillingen. Med tindrende blå øyne og silkepels farget som en siameser.

Plutselig gikk statuen sin vei :-0

Dette var i -88, men den nydelige katten glemmer jeg aldri.

Artig å se at flere har fått øynene opp for klikkertrening. Jeg la all gammel lærdom om dressur på hylla i -99 og bruker kun klikker både på hund og andre dyr.

Annonse

Hvordan kan dart koste flere tusen i måneden???

Til høsten håper jeg at jeg (og søstra mi) får plass på et ridekurs igjen! Slutta å ri da jeg ble gravid for 3 1/2 år siden (hvor har tiden blitt av???), nå har jeg kun igjen 600,- på studielånet så til høsten har jeg råd til å begynne igjen! :o) Koster riktignok 6000,- i året å ri en kveld i uka da...

Gjest hobbyer

Hvordan kan dart koste flere tusen i måneden???

Til høsten håper jeg at jeg (og søstra mi) får plass på et ridekurs igjen! Slutta å ri da jeg ble gravid for 3 1/2 år siden (hvor har tiden blitt av???), nå har jeg kun igjen 600,- på studielånet så til høsten har jeg råd til å begynne igjen! :o) Koster riktignok 6000,- i året å ri en kveld i uka da...

Vi spiller begge to ( jeg og mannen min) 2 x i uka .

Barnevakt , ny skive ,bakstykker og fliter hver måned , startkontigent hver gang , også spiller vi på pub og tar noen pils :)

Reiser også litt rundt i Norge noen ganger...

hei! jeg har alltid hatt lyst til å male. hva trenger jeg i en "startpakke"? har ikke malt siden barneskolen, men...

Du trenger ikke stort...litt papir, en pensel og e lite fargeskrin. Så kan du bygge på etterhvert. Om du vil male med acryl kan du faktisk bruke de stre tubene til Ikea. Ellers har Claes Olshon masse billige startpakker.

Ellers trenger du jo litt fantasi! .)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...