Gjest rystet frøken dol Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Drakk sånn passe mye / nokså mye fredag og lørdag. Type trening: Løping og styrke. Trening tirsdag ettermiddag (løping og styrke) var litt av en opplevelse: Ble mer andpusten enn jeg har vært de sise 6 ukene (siden jeg begynte å trene). Måtte gå ned på huk for ikke å deise i gulvet flere ganger. Pusten gikk som en blåsebelg, svetten rant. Merkelig nok greide jeg minst like mange kilo og rep som ellers. Tar alkoholen fullstendig knekken på kroppen i dagesvis? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Ikke dagevis, men i 40 dager kan det syns på blodprøver at du har hatt f eks en 2 dagers rotbløyte. Leveren og andre organer sliter med ettervirkninger i lange tider. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.