alphan Skrevet 5. mars 2003 Skrevet 5. mars 2003 Nå har det jaggu blitt et mareritt å besøke nettet's mer kulørte sider. For 'ente gang popper denne Norton meldingen opp; Alert: Malicious script detected Object: Windows Script Host Shell Object File: IEXPLORE.EXE What do you want to do? Action: Stop this script (recommended) OK Dermed lukker absolutt alle vinduer seg for hel***** Hva er dette? Er det Krf-Høybråten som står bak? (dette også) 0 Siter
alphan Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Skrevet 5. mars 2003 Nei, dette er det kjærringa di som står bak Her er intet kvinnemenneske. ;-) 0 Siter
soleil Skrevet 5. mars 2003 Skrevet 5. mars 2003 Her er intet kvinnemenneske. ;-) Kanskje en hemmelig beundrer? ----- Mulig det går an fikse dette i Norton programmet ditt. Kan det være at du har noen innstillinger som går på pop-ups? Har "hørt" at noen av disse fargerike sidene har plenty av det. 0 Siter
alphan Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Skrevet 5. mars 2003 Kanskje en hemmelig beundrer? ----- Mulig det går an fikse dette i Norton programmet ditt. Kan det være at du har noen innstillinger som går på pop-ups? Har "hørt" at noen av disse fargerike sidene har plenty av det. Nei, det er mer alvorlig enn vanlige pop-up. Glemte et punkt i oppramsingen min istad; Activity : RegWrite -og det skremmer meg mer enn ei kjerring som holder meg i øra. ;-) 0 Siter
soleil Skrevet 5. mars 2003 Skrevet 5. mars 2003 Nei, det er mer alvorlig enn vanlige pop-up. Glemte et punkt i oppramsingen min istad; Activity : RegWrite -og det skremmer meg mer enn ei kjerring som holder meg i øra. ;-) Står det kanskje noe om hva disse advarslene betyr på Norton sine hjemmesider? Fargerike websider eller ikke: God natt! 0 Siter
alphan Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Skrevet 5. mars 2003 Står det kanskje noe om hva disse advarslene betyr på Norton sine hjemmesider? Fargerike websider eller ikke: God natt! Nei det gidder jeg ikke finne ut av. Kan godt holde meg borte uten å få abstinenser. Natti :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.