Gå til innhold

Føler du deg truffet?

Anbefalte innlegg

Gjest globetrott

http://www.nettavisen.no/servlets/page?section=59&item=257591

Jeg har bodd mye på diverse overnattingssteder men har faktisk ikke en eneste håndduk derfra. Det eneste jeg har "stjelt" er små shampoflasker, dusjhetter, sysaker og såpe. Men det har jeg også sluttet å ta med meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/95652-f%C3%B8ler-du-deg-truffet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

At stjålne ting blir trukket av lønnen til stuepikene var orginal.

Ellers har jeg bare fått med meg en truse fra hotell, og kan ikke huske hvem den opprinnelig satt på, og ikke kan jeg gå rundt og spørre heller. Noen kan jeg eliminere da, det var en dametruse, tanga.

Annonse

Ulv I Faarikaal

Dubai, og hotellet er helt OK må vite.

Det minner meg om et stort hotell i Oslo som fikk spesialdesignet bestikk som måtte byttes ut da det ikke gikk an å spise med !

Svinnet på bestikk er ca 20% pr år på hotell og restaurant i dette landet. Teskjeer ligger på 60%. Mest fordi det kastes av betjeningen. Kompisen er hotellkonsulent og har funnet opptil 44 bestikk i en kontainer med søppel (metalldetektor) mest som et veddemål med en hotellsjef :-( til og med fat.

Noen hotell har metalldetektor med sirene i søppelnedkastet, det funker.

Annonse

Ha-vanskelig

Jeg fatter ikke hva som feiler dem som av en eller annen merklig grunn kjibber med seg såpe (!?!?!) fra hoteller. Dere må jo faen skjæra meg være steike dumme hele gjengen.

Hva i helvete er poenget?

Hei,

Jeg er ikke sikker på om alle som stjeler såpe er dumme, eller at det å stjele såpe er et tegn på lav iq.

Lite gjennomtenkte og eksponerende slutninger derimot, tror jeg er mer sikre tegn på liten dømmekraft.

Med vennlig hilsen,

Ja, fordi de har lyst på sjokolade. Det er nå en ting, men knøttsmå såper? Det blir som å stjele for å stjele.

i følge div undersøkelser som er gjort, så forekommer det også...

visstnok mangel på spenning i hverdagen som var årsaken til at man nasket, ikke så store ting, men det var vissnok et skikkelig adrealinkick:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...