Gå til innhold

Føler du deg truffet?

Anbefalte innlegg

Gjest gomler

Jeg fatter ikke hva som feiler dem som av en eller annen merklig grunn kjibber med seg såpe (!?!?!) fra hoteller. Dere må jo faen skjæra meg være steike dumme hele gjengen.

Hva i helvete er poenget?

Såpa og sjampo'en går uansett i søpla om du ikke tar den, så det er spiller jo liten rolle om en tar den med seg hjem da. Ressursutnytting er det faktisk.

Fortsetter under...

petter smart

i følge div undersøkelser som er gjort, så forekommer det også...

visstnok mangel på spenning i hverdagen som var årsaken til at man nasket, ikke så store ting, men det var vissnok et skikkelig adrealinkick:-)

Det er mange gamle damer som gjør slikt. De kjeder seg og begynner med smånasking i butikker. De stjeler alt mulig rart, ofte ting de ikke har noe bruk for.

Gjest kleptoman

Ja, fordi de har lyst på sjokolade. Det er nå en ting, men knøttsmå såper? Det blir som å stjele for å stjele.

Det må jo være kjekt å engang innimellom la kleptomanen i deg komme ut.

TENK om vi heller stjal i butikkene. Jeg har ikke det spøtt dårlig samvittighet når jeg putter den brukte såpa tilbake i papiret og legger den ned i toalettmappa sammen med den halve miniflaska med shampoo.

Dorullene har jeg gitt opp etter at de ble så svære.

Jeg fatter ikke hva som feiler dem som av en eller annen merklig grunn kjibber med seg såpe (!?!?!) fra hoteller. Dere må jo faen skjæra meg være steike dumme hele gjengen.

Hva i helvete er poenget?

Jeg har faktisk alltid med meg en liten Tupperware-boks med lokk i veska, slik at når jeg er på toalettet på en restaurant eller lignende kan jeg fylle oppi flytende såpe fra såpedispenseren der.

Jeg har spart utrolig mye på denne måten! Anbefales! :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...