Gå til innhold

Det er litt trivselstakter over denne dama også.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest en fra Ottar (haha!)

Jeg liker Christina. Det er Spears jeg ikke har sansen for. Dog hadde jeg pult ha.

Selvsagt.

ja, du hadde vel pult alt som gikk i to sko!

hva får deg til å tro at de hadde gløttet to ganger på deg?

ditt jævla store ego?

de andre mannfolka her på formuet går ikke rundt å sier de ville pult den ene og den andre.

Men du gjør.

Hvor gammel er du? 16?

Nei, det er vel bare IQ din det.

hilsen

ja, du hadde vel pult alt som gikk i to sko!

hva får deg til å tro at de hadde gløttet to ganger på deg?

ditt jævla store ego?

de andre mannfolka her på formuet går ikke rundt å sier de ville pult den ene og den andre.

Men du gjør.

Hvor gammel er du? 16?

Nei, det er vel bare IQ din det.

hilsen

Hehe, dersom du er medlem av Ottar så kan du være rimelig sikker på at min IQ er høyere enn din.

Dessuten puler jeg ikke alt som går i to sko. F.eks. har jeg til gode å se noen Ottarjenter som jeg hadde pult, selv for penger.

Annonse

Ikke med henne, iallefall. ;)

Men hun har jo former - det er ikke det. Det er benbygningen jeg syns er skummelt spinkel.

Ja, men jeg synes hun kler det. Enkelte gjør det.

Men jeg liker selvsagt damer med former også, selv om det selvsagt avhenger litt på formene.

Vet ikke om jeg skal ta det som en slags form for kompliment jeg..for det er vel ikke mye av det som går på to ben du IKKE hadde pult vel? ;)

Det er selvsagt heeeeeelt feil. Jeg holder meg f.eks. langt unna muslimer og Ottarfolk.

Men jeg gjetter på at de holder seg unna meg også :)

Tanya1365380060

Det er selvsagt heeeeeelt feil. Jeg holder meg f.eks. langt unna muslimer og Ottarfolk.

Men jeg gjetter på at de holder seg unna meg også :)

Hehe, det var jo godt å høre da.Så litt vett har du oppi der likevel ;)

Nei, hvis Ottar skulle rørt deg hadde det vel vært av voldelige grunner, for alle de "kvinnefiendtlige" kommentarene dine.

;)

Hehe, det var jo godt å høre da.Så litt vett har du oppi der likevel ;)

Nei, hvis Ottar skulle rørt deg hadde det vel vært av voldelige grunner, for alle de "kvinnefiendtlige" kommentarene dine.

;)

Jeg har da aldri omtalt det motsatte kjønn kvinnefientlig?

Nei, helt seriøst så kan jeg ikke fatte hvis høla klager på min omtale av dem.

Min omtale av dem er tross alt pen! :)

Tanya1365380060

Jeg har da aldri omtalt det motsatte kjønn kvinnefientlig?

Nei, helt seriøst så kan jeg ikke fatte hvis høla klager på min omtale av dem.

Min omtale av dem er tross alt pen! :)

Av en eller annen grunn tror jeg ikke de "høla" mener det samme..*kremt kremt* ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...