Femma Skrevet 5. mars 2003 Skrevet 5. mars 2003 Hver gang jeg åpner explorer, må jeg inn å forandre på font size. (View, Text size, smaller) Den har plutselig blitt til "Medium". Hvordan få forandret på dette, så "Smaller" blir den som kommer opp fast, da jeg åpner explorer. Win XP, IE6 0 Siter
Amiga Skrevet 8. mars 2003 Skrevet 8. mars 2003 ..ingen??? glem det, ser jo at det er det du gjør. *trøtt* 0 Siter
Femma Skrevet 8. mars 2003 Forfatter Skrevet 8. mars 2003 glem det, ser jo at det er det du gjør. *trøtt* *treiging*......;-) 0 Siter
Punsi Skrevet 8. mars 2003 Skrevet 8. mars 2003 Heisann. Prøv å gå på Verktøy-> Alternativer for internett-> Tilgjengelighet-> hak av der det står "Ignorer skriftstørrelser som er angitt på web sider" Håper det hjelper... Lykke til = ) 0 Siter
Femma Skrevet 8. mars 2003 Forfatter Skrevet 8. mars 2003 Heisann. Prøv å gå på Verktøy-> Alternativer for internett-> Tilgjengelighet-> hak av der det står "Ignorer skriftstørrelser som er angitt på web sider" Håper det hjelper... Lykke til = ) Takk for tipset, men da ble font'n enda større...?? Skjønner ikke hvorfor det plutselig ble sånn.. Tror det skjedde etter jeg la inn Outlook forrige helg.. *hmmm* 0 Siter
Altman Skrevet 8. mars 2003 Skrevet 8. mars 2003 Bruker du ADSL fra Telenor? Jeg vet at det er et problem for slike brukere. 0 Siter
Femma Skrevet 8. mars 2003 Forfatter Skrevet 8. mars 2003 Bruker du ADSL fra Telenor? Jeg vet at det er et problem for slike brukere. Nei, jeg hadde det før.. Nå kjører jeg Bravo fra Nextgentel.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.