Gå til innhold

Hvem er dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

11

• Tornerose

8

• laguna1365380434

7

• Line

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

laguna1365380434

Hei hei..

Jente på 24 fra Oslo, samboer, en sønn født april 2000, og venter nr 2 i juni..:0)

Vært her inne siden jeg gikk med nr 1.. så det blir da nesten 4 år.. Titter mest innom graviditet, foreldre-småbarn, samliv og åpent forum!

Takk for svar og gratulerer med ny baby!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/95734-hvem-er-dere/page/4/#findComment-537031
Del på andre sider

laguna1365380434

Hei laguna.

Jeg er en gutt fra Oslo. Eller ikke Oslo akkurat, dah. Mer Asker, kan du si...

Jeg er 28 år gammel, og skjult homofil. I det siste har jeg likevel ansett meg selv som mer og mer heterofil, og innen året er omme så satser jeg på å være frisk igjen; altså heterofil. Heterofil både i mine og Guds øyne.

Jeg kommer nok uansett til å være skjult heterofil den første tiden etter at jeg har blitt frisk. Dette fordi jeg har blitt veldig vant til dette med å holde mine sexuelle preferanser skjult for andre enn mine elskere og noen få utvalgte venner og venninner. Ja, og så brodern, da.

Ellers liker jeg kjæledyr, og elsker min lille puddel, Adolf, veldig høyt. Hun er en kjernejente ut av en annen verden. Åh... Du skulle sett henne, laguna. Hun er så søt at man bare får lyst til å spise henne opp, noe jeg også kommer til å gjøre etter hvert. Jeg har alltid ønsket å smake på hund.

Jeg er for øvrig ikke spesielt kristen, men jeg tror på Gud og en del av de andre der oppe. Men det er også mange jeg ikke tror på. Men det viktigste er etter min mening vennskapet man føler at man selv har med Gud, og ikke nødvendigvis det å tro på han.

Ja, men det var vel det meste om meg, men hvis det er noe mer du lurer på så spør. Akkurat som sangen sier.

*koselikos*

Det dekket vel det jeg lurte på i denne omgangen:-) Lykke til som skap hetero&hils Adolf..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/95734-hvem-er-dere/page/4/#findComment-537040
Del på andre sider

Annonse

Hunkjønn, 1978, bor alene i Oslo by.

Har kjæreste.

Har to kosedyr.

Glad i å reise, har bodd utenlands de 3 siste årene (Edinburgh, Dublin, Madrid, London,København)

Men nå er jeg altså tilbake i Norge.

Er veldig glad i musikk..bla The Cure, Violent Femmes, Pixies, Nine Inch Nails, Godspeed you black emperor, Belly... Ja det er mange som er nevneverdige*

Elsker å gå på konserter.

Også glad i å se film, helst på kino.

Gøy skal det være!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/95734-hvem-er-dere/page/4/#findComment-537206
Del på andre sider

Annonse

Gjest malun

Når de som liker norsk musikk får høre om andre som ikke liker det så blir de så fryktelig fornærmet og oppfører seg som om de har den eneste rette musikksmaken, og skal begynne å omvende den andre i tide og utide. Ærlig talt, jeg går da ikke rundt og fnyser av de som liker Britney Spears selv om det ikke er min smak.

Men kjære vene, jeg liker ikke nødvendigvis norsk musikk jeg heller. Ikke den dårlige, ihvertfall.

Mitt poeng er nemlig at det er en pussig kategorisering du driver med, men jeg skjønner det litt bedre når jeg ser at du såvidt kjenner til de nevnte bandene. At du ikke er særlig oppdatert på musikk er faktisk ikke ment som en spydighet, men som konstatering av fakta. Det er ikke rart at du lager slike generaliseringer, når det er så mye musikk du ikke kjenner til. Helt greit, det, altså. Vi har alle forskjellige interesser.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/95734-hvem-er-dere/page/4/#findComment-537505
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...