mAd Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 nestlè's fitness for å være eksakt. er det noen ulemper ved å stort sett bare innta dette i løpet av dagene? syns det er vanvittig godt, så når jeg blir sulten, er det stort sett det jeg spiser. bortsett fra middag. blir gjerne en fire-fem-seks boller om dagen. med lettmelk. jeg gjør ikke dette fordi jeg tror jeg vil gå ned i vekt ellernoe, jeg bare syns det er godt rett og slett. men blir kostholdet mitt feil, eller kan jeg bare spise med god samvittighet? kan i tillegg opplyse om at jeg tar multivitaminer, jerntabletter og c-vitaminer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Higgins Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Det er stort sett ALLTID feil å spise ensidig! Desto mer variert, desto bedre. Tror du finner lite proteiner og sunne fettsyrer i K-Fitness. Spe på med magre kjøtt-/fiskemåltider, grønnsaker, frukt, magre meieriprodukter, grove kornprodukter, ja i det hele tatt....utenom middagen også. Bra du tar kosttilskudd iallfall. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.