Gå til innhold

Hjelp vær så snill...? Noen...?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er ikke sikkert du merker noe som helst. Både hos min mor og moren til kjæresten til søstra mi ble det oppdaget helt tilfeldig på en rutine-mammografi.

Jeg vet ikke hvorfor jeg tror jeg har det. Kanskje fordi legen min gjorde meg urolig. Pratet med han på tlf igår og han virket urolig. Han pleier ikke å være det. Han pleier heller aldri å gi meg timeavtale SÅ FORT! Derfor er jeg redd. Det jeg har merket i de siste 5 dager er at når jeg trykker på midten av brystet, verker det litt. Men nå som det har gått en dag siden jeg ringte legen, har jeg tenkt å tenkt. Det kan være at sønnen min har sparket meg der når jeg har skiftet han uten å registrere det? Eller at mannen min var litt FOR ivrig når vi koste? Det var dritvondt her om dagen. Han mente det ikke. Vi var litt ivrige som vanlig og han sugde livdriden ut av venstre pupp og det verket lenge etterpå. Eller det kan være noe alvorlig? Pointet er at jeg går rundt å tenker på dette hele tiden! Og jeg blir GAL av det.

Vil gjerne TAKKE DERE ALLE FOR SVAR. Jeg satt/setter pris på det ; )

Jeg vet ikke hvorfor jeg tror jeg har det. Kanskje fordi legen min gjorde meg urolig. Pratet med han på tlf igår og han virket urolig. Han pleier ikke å være det. Han pleier heller aldri å gi meg timeavtale SÅ FORT! Derfor er jeg redd. Det jeg har merket i de siste 5 dager er at når jeg trykker på midten av brystet, verker det litt. Men nå som det har gått en dag siden jeg ringte legen, har jeg tenkt å tenkt. Det kan være at sønnen min har sparket meg der når jeg har skiftet han uten å registrere det? Eller at mannen min var litt FOR ivrig når vi koste? Det var dritvondt her om dagen. Han mente det ikke. Vi var litt ivrige som vanlig og han sugde livdriden ut av venstre pupp og det verket lenge etterpå. Eller det kan være noe alvorlig? Pointet er at jeg går rundt å tenker på dette hele tiden! Og jeg blir GAL av det.

Vil gjerne TAKKE DERE ALLE FOR SVAR. Jeg satt/setter pris på det ; )

*Hehe* Husk å nevne det med mannens suging på puppen for legen, det kan godt være han har vært litt for voldsom. :o) Selv bristet jeg et ribbein i en vel heftig runde i sengehalmen! Legen lo høyt da han fikk høre det. :o)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...