Gjest Aandily Skrevet 6. mars 2003 Skrevet 6. mars 2003 Skyggen til hodet. Det nederste hodet. Manndommen. Kuken. Hva du vil - litt vel firkantet skygge, synes du ikke? Du kan også se hvordan den er blurret i kanten. Skjønte hvilken skygge du sikta til.. hehe, så den bare ikke før nå.. om den er firkanta spørs vel hvilken vinkel lyset treffer fra.. uansett.. den var j... svær! 0 Siter
Gjest Aandily Skrevet 6. mars 2003 Skrevet 6. mars 2003 Den var vel litt sånn halvstiv. hehe.. mulig det, men uansett, hadde noen noengang vifta noe sånt foran meg hadde jeg løpt!!! Fort!! hehe;) 0 Siter
Gjest Køddulf Skrevet 6. mars 2003 Skrevet 6. mars 2003 Skjønte hvilken skygge du sikta til.. hehe, så den bare ikke før nå.. om den er firkanta spørs vel hvilken vinkel lyset treffer fra.. uansett.. den var j... svær! Det stemmer uansett dårlig med skyggen på resten av beina. 0 Siter
Gjest Køddulf Skrevet 6. mars 2003 Skrevet 6. mars 2003 hehe.. mulig det, men uansett, hadde noen noengang vifta noe sånt foran meg hadde jeg løpt!!! Fort!! hehe;) Hvilken vei? *vifte vifte* 0 Siter
Gjest Aandily Skrevet 6. mars 2003 Skrevet 6. mars 2003 Det stemmer uansett dårlig med skyggen på resten av beina. redd jeg ikke er ekspert på det der gitt.. med skygger og sånt! 0 Siter
Gjest Aandily Skrevet 6. mars 2003 Skrevet 6. mars 2003 Hvilken vei? *vifte vifte* tja.. si det.. motsatt vei iallefall..:0) 0 Siter
Gjest Køddulf Skrevet 6. mars 2003 Skrevet 6. mars 2003 tja.. si det.. motsatt vei iallefall..:0) *sukk* det sier dem alle sammen. 0 Siter
Gjest Aandily Skrevet 6. mars 2003 Skrevet 6. mars 2003 *sukk* det sier dem alle sammen. så da stemmer ikke myten allikevel da...*ler* 0 Siter
Gjest triIItraII Skrevet 6. mars 2003 Skrevet 6. mars 2003 Det stemmer uansett dårlig med skyggen på resten av beina. Du er bare misunnelig du Køddulf. 0 Siter
Gjest Køddulf Skrevet 6. mars 2003 Skrevet 6. mars 2003 Du er bare misunnelig du Køddulf. Syns det så godt? 0 Siter
favn Skrevet 6. mars 2003 Skrevet 6. mars 2003 De derre to søkkene nedenfor armhulen og brystet. Hvorfor spør du? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.