Gå til innhold

De neste timene skal nyyyytes...

Anbefalte innlegg

Jeg er nesten aldri alene, da jeg og samboeren tilbringer mye tid sammen ( i tillegg til at vi bor i hus med min mor). Nå er også "svigermor" på besøk, en slitsom, engelsk kvinne som snakker i et sett.

I dag sendte jeg min kjære og henne ut på sightseeing alene, for nå skal jeg ha litt tid for meg selv. De neste timene er bare mine og vil mest sannsynlig bli tilbrakt her på DOL, noe jeg sjelden får en sjanse til.

I tillegg skal jeg røyke så mye mitt hjerte begjærer (da kjæresten prøver å begrense nikotin-inntaket mitt) og spise masse deilig sjokolade som jeg ikke skal dele med noen :P

Hvordan tilbringer dere andre denne hverdags-formiddagen i begynnelsen av mars? :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/95800-de-neste-timene-skal-nyyyytes/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pricilla

På jobb... Når jeg har fri så leser jeg en bok, eller setter på en film som samboern min ikke vil se sammen med meg. Lager meg ostesmørbrød eller noe anent godt, slenger beina oppi sofaen og pakker meg inn i pleddet. kanskje jeg til og med tar meg et glass vin, ikke kl 12 da, men litt utpå dagen.

kos deg! : )

PS: Har du badekar så ta deg et deilig bad med olje og masse skum! Ta med deg siggen og askebeger og noe kaldt å drikke.. Sett på en fin cd.

På jobb... Når jeg har fri så leser jeg en bok, eller setter på en film som samboern min ikke vil se sammen med meg. Lager meg ostesmørbrød eller noe anent godt, slenger beina oppi sofaen og pakker meg inn i pleddet. kanskje jeg til og med tar meg et glass vin, ikke kl 12 da, men litt utpå dagen.

kos deg! : )

PS: Har du badekar så ta deg et deilig bad med olje og masse skum! Ta med deg siggen og askebeger og noe kaldt å drikke.. Sett på en fin cd.

Fantastisk god idè, Pricilla :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...