Gå til innhold

En naken trivselsdame!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

18

• -Riksklysa

7

• nanna

5

• conan

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

1.84 er passe. Men hun der kan vel ikke være stor mer enn 1.50 og noe? Tenk når dere skal kysse, da! :-P

Jeg har jo vært bortpå små jenter tidligere. Rundt 160, faktisk.

Men 1.50... Tja... jeg vet egentlig ikke hvor lite det er. Men nå vet jeg jo heller ikke hvor høy denne jomfrua er.

Etter at Cona åpenbart tinte opp så var hun kanskje i en såpass god forfatning at du ikke trenger andre kopper med te? :)

En tur i frysen gjør åpenbart godt. Huden er glatt og fin, ikke en rynke, musklene stramme og brystene faste. Bedre enn hva Fornebuklinikken kan by på, og mye billigere.. :-)

Annonse

Henne? Jeg så to stk der, jeg? En som beit ei annen i puppen?

De hadde selvsagt klær på. Man er da på jobb :)

ja, visst du går litt ned på siden. så får du se hu andre også, klikk på siste bilde eller no sånt...

joa, det var to, men bare ei med skikkelig, eh, kremt, brystkasse:-)

Hun står oppgitt som 5.1 - det er vel ca 1.55?

Hmmm... jeg kan ikke disse amerikanske størrelsesordningene.

1.55 ja. Jo, det ville kanskje medført praktiske problemer i og med at jeg jo er nesten 30 cm høyere.

Jeg er tross alt en romantisk fyr og vil heller møtes med et kyss i ansiktet snarere enn enn avsugning.

Hmmm... jeg kan ikke disse amerikanske størrelsesordningene.

1.55 ja. Jo, det ville kanskje medført praktiske problemer i og med at jeg jo er nesten 30 cm høyere.

Jeg er tross alt en romantisk fyr og vil heller møtes med et kyss i ansiktet snarere enn enn avsugning.

;)

ja, visst du går litt ned på siden. så får du se hu andre også, klikk på siste bilde eller no sånt...

joa, det var to, men bare ei med skikkelig, eh, kremt, brystkasse:-)

Jeg la også merke til den... - brystkassen.

Den var helt ok.

Jeg klikket meg selvsagt også inn på de andre, og det var flere snertne jomfruer der. Den ting er sikker!

...da treffer hu vel akkurat der han foretrekker å bli truffet ;-)

Jeg føler at denne tonen er veldig nedlatende, Miss. Faktisk er jeg en romantisk fyr som bare vil bli elsket.

Jeg tenker sjelden på sex, men å bli holdt rundt.

Ja, det var meg i et nøtteskall, mer ærlig, eventuelt uærlig, en noensine!

Nei... jeg er faktisk uenig. Akkurat når det gjelder denne dama så er det noe spesielt vakkert med ansiktet, synes jeg.

Husker jeg nesten ramle av stolen når jeg tilfeldigivs skrudde på Ally McBeal og så denne utrolig pene skapningen der!

Du liker nok strenge og infame jenter, tenker jeg.

Jeg føler at denne tonen er veldig nedlatende, Miss. Faktisk er jeg en romantisk fyr som bare vil bli elsket.

Jeg tenker sjelden på sex, men å bli holdt rundt.

Ja, det var meg i et nøtteskall, mer ærlig, eventuelt uærlig, en noensine!

Du er avslørt. Du er Mr. mislykket! :-)

Annonse

Du liker nok strenge og infame jenter, tenker jeg.

Jeg er usikker på hva en imfam jente er, men jeg liker dem ofte noe strenge... Det er noe dyrisk i blikket til strenge damer.

Men jeg ville ikke vært sammen med en sånn en. I et forhold vil jeg heller ha en søtt, nusselig og veldig snill sexatlet :)

Jeg la også merke til den... - brystkassen.

Den var helt ok.

Jeg klikket meg selvsagt også inn på de andre, og det var flere snertne jomfruer der. Den ting er sikker!

jomfruer og jomfruer fru blom, det tror jeg nok de lærde strides om, aner meg at disse fruentimmerne har fått mang en meter...

Hun dama er særdeles lite sexy synes jeg da - må være skjulte pedofile tendenser i de som liker henne - ser jo ut som om hun er 14.5 år gammel.

Jeg er selvsagt helt uenig med deg, men ser at hun ser ung ut. Dog er 14.5 å ta i ganske kraftig.

Rundt 20 ville jeg gjettet på at hun var.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...