Gå til innhold

FU: Spiller du? (pengespill)

Anbefalte innlegg

Gjest lottoplott

Spåiller du på pengespill?

Tipping - Lotto - Oddsen - Rikstoto?

Jeg spiller litt på oddsen, og litt rikstoto pluss litt betting på unibet.

Spiller for 2-3000 i uka, og vinner faktisk mer enn det jeg spiller for.

I går ble det 250 i pluss etter innsats på 10 på oddsen.

Spennende underholdning!

Hva spiller du på? Vinner du?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/95821-fu-spiller-du-pengespill/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spiller litt på Unibet. Taper og vinner om hverandre. Taper uansett ikke store summer.

Spiller også lotto. Selv her så går jeg nok ikke mye i underskudd. Jeg vinner tross alt relativt ofte rundt 200 kroner, og det dekker jo inn hele 5 ukers bongen.

Lotto er for øvrig ikke et underholdene spill, og jeg sjekker aldri lappen min. Bare registrerer at det i ny og ne kommer inn noen småbeløp på kontoen.

Unibet er en drøm å spille på, og det er spennende. Problemet er at jeg ofte blir tøff i trynet, satser mye på sikre kamper, og ryker.

Akkurat nå har jeg ikke spilt der på minst en mnd.

Annonse

Bortkastede penger?

Deg om det. I februar spilte jeg for tilsammen 1430 kr. Netto gevinst var 4017 kr. Skattefritt. Det er gode timelønn det.

Ja, men hvis du legger sammen alle pengene du bruker på spill sammenlignet med det du har vunnet så har du sannsynligvis tapt.

Bortkastede penger?

Deg om det. I februar spilte jeg for tilsammen 1430 kr. Netto gevinst var 4017 kr. Skattefritt. Det er gode timelønn det.

Det er i det minste MORSOM timeslønn!

Litt spilling er en glede i hverdagen, selvsagt så sant man ikke spiller seg blakk.

Du spiller for langt mer enn hva jeg ville turdt, men sånt avhenger jo av økonomi.

Gjest JaDetGjørJeg

Ja, men hvis du legger sammen alle pengene du bruker på spill sammenlignet med det du har vunnet så har du sannsynligvis tapt.

Du er faktisk mer negativt innstilt enn meg du, og det er skremmende, for jeg er skikkelig negativ. Har fått påpakning for det mer enn en gang i livet

Annonse

Du er faktisk mer negativt innstilt enn meg du, og det er skremmende, for jeg er skikkelig negativ. Har fått påpakning for det mer enn en gang i livet

Jeg vil heller kalle det realistisk. _Jeg_ spiller ikke, men det betyr da ikke at jeg mener at ingen andre skal spille.

Gjest Lottoplott

Da mener jeg over alle år, ikke bare ett år av gangen.

Jeg har ikke spilt det vi kan kalle aktivt lenger enn siden november. Bortsett fra en og annen 5 ukers lotto i ny og ne.

Jeg satte inn 1000 kroner på spillekonto i midten av november, og har nesten 8000 på spillekonto pr. idag. Innsats 1000, og netto utbytte hittil er nesten 7000 kroner. Jeg henter 99 % av utbyttet på oddsen.

Lotto innsats utgjør kr. 60 pr. uke.

Da har du isåfall hatt jævlig flaks!

Tornerose har tross alt rett i at de fleste går med tap etter hvert. Hvis ikke hadde ikke norsk tipping og andre overlevd.

Men det er gøy å spille, og spesielt når man vinner!

Det er jo ikke farlig å bruke 20-100 kroner i uka på spill, mange kaster jo bort minst like mye på godteri, røyk ( du kaster bort dobbelt så mye altså. :-)) osv, så om pengene går til det ene eller det andre er ett fett. Med spill kan man i allefall vinne, det gjør man ikke med sjokolade, men personlig vil jeg heller ha sjokolade enn en milliontedels sjanse til å vinne penger av betydning.

Gjest Lottoplott

Da har du isåfall hatt jævlig flaks!

Tornerose har tross alt rett i at de fleste går med tap etter hvert. Hvis ikke hadde ikke norsk tipping og andre overlevd.

Men det er gøy å spille, og spesielt når man vinner!

Jeg satset 1000 kroner. Den tusenlappen kan jeg egentlig ta ut av spillekontoen, og ha nesten 7000 kroner og spille for, uten at jeg kan kalle det tap sånn sett. Jeg kan spille for litt over tusen kroner/mnd i et halvår uten å ha direkte tap. Mye moro i lang tid det.

Har man vettet i behold og ikke venter på den store millionen er det moro.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...