Gå til innhold

FU: Spiller du? (pengespill)

Anbefalte innlegg

Det er jo ikke farlig å bruke 20-100 kroner i uka på spill, mange kaster jo bort minst like mye på godteri, røyk ( du kaster bort dobbelt så mye altså. :-)) osv, så om pengene går til det ene eller det andre er ett fett. Med spill kan man i allefall vinne, det gjør man ikke med sjokolade, men personlig vil jeg heller ha sjokolade enn en milliontedels sjanse til å vinne penger av betydning.

Men lotto er et bortkastet spill. Jeg legger inn en bong i ny og ne, men jeg vet jo at man ikke vinner på dette. For øvrig så tror jeg ikke at jeg har gått med noe særlig tap her, da det stadig renner inn en 250 kroners gevinst.

Men oddsspill er mer for spenningens skyld, og her må man bare ta det som det kommer. En 100 lapp i ny og ne overlever man.

Jeg kjøper for øvrig ikke godis, så man kan si at jeg bruker godispengene på den spill!

Fortsetter under...

Jeg satset 1000 kroner. Den tusenlappen kan jeg egentlig ta ut av spillekontoen, og ha nesten 7000 kroner og spille for, uten at jeg kan kalle det tap sånn sett. Jeg kan spille for litt over tusen kroner/mnd i et halvår uten å ha direkte tap. Mye moro i lang tid det.

Har man vettet i behold og ikke venter på den store millionen er det moro.

Enig. Med 7000 i overskudd så skulle jeg hatt mye moro på Unibet!

Du bør satse på Frisk seier i kveld. Oddsene er gode, og jeg tror de slår Hamar!

Gjest Lottoplott

Ta med TIK - VIF. VIF seier gir vel ikke god odds, men det skader ikke å legge den til.

En bombe skal finne sted om VIF skal tape den kampen.

2.90 er da for øvrig jævla god odds!

VIF? Odds 1,20

Satsa en 50 lapp på Tr.heim jeg. Odds 7,75

Så får vi se.

Annonse

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...