Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fikk beskjed fra Shell 12.11.02 at de var glade for at jeg hadde valgt dem som strømleverandør.

Først nå i dag fikk jeg brev fra Viken angående kraftleverandørbytte 10.03.03

I mellomtiden har jeg altså brukt Viken både på nettleie og kraft(?). 140 øre/kwh betalte jeg for kraften i julen, sjekket shell inne på konkurransetilsynet.no for den perioden og de lå mellom 50-60 øre/kwh

Når han jeg bodde sammen med flyttet i oktober sa han opp Oslo Energi siden regningen stod på han, og jeg bestilte Shell. Fikk beskjed fra Viken at hvis jeg ikke bestilte ny strømleverandør snart så skulle strømmen bli kuttet(de nevnte ikke noe om at de skulle ta over kraftforbruket), for de hadde vel ikke på det tidspunkt fått beskjed fra Shell, at jeg var ny kunde?...men i stedet for å ta strømmen bruker de seg selv som kraftleverandør(ikke bare nettleie som tidligere) og tar skyhøye priser...latterlig. Har sendt epost og brev ang dette men får ikke svar. For jeg hadde visst også i julen(2 uker) brukt 1000 kwh i en periode jeg hadde vært på ferie og ikke brukt strøm(i følge fakturaen)..latterlig

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...