Gå til innhold

"Hul" lyd i windows media player

Anbefalte innlegg

Gjest jentetjueår

Det har plutselig blitt en "hul" lyd i min windows media player. Kan jeg ha kommet borti en knapp eller noe? Litt vanskelig å forklare, men det høres nesten ut som om de som synger sitter inni et bitte lite rom og at de spiller live, og at det liksom er et dårlig opptak, vokalen er litt langt borte. Ikke sikkert noen skjønte dette, men jeg prøver hvertfall. Den var fin før, merka det først for noen dager siden da jeg skulle spille en brent cd på dataen. Da blei den sånn som dette, og har vært det siden. Tror ikke det er noe galt med høytalerne heller (de kan umulig være "sprengt", og var nye i høst)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/95877-hul-lyd-i-windows-media-player/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kengun

Dette kan komme av at du har vært inne i et annet program, som f.eks. "Santa Cruz" eller lignende. Det er et "kontrollpanel" der du kan stille inn lyden på de rareste måter. Som f.eks. en stor konsertsal, et bad, etc. Se om du finner et program der du kan stille inn lyden. Antakelig en eller annen som har vært inne der og klikket litt ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...