Gå til innhold

Nå er jeg sliten!

Anbefalte innlegg

Pappa Bjørn

Må bare få lov til å beklage meg litt. Først kommer moren min på sykehuset med slag på Lørdag, og på tirsdags morgenen måte jeg hjelpe bestefaren min på sykehus med ambulanse og greier. Etter en stund på overvåkning fikk vi beskjed om at alle vitale organer var i ferd med å svekkes slik at de ville ikke fortsette behandlingen. Han ble derfor tatt av C-pap og alle monitorer og trillet på et rom uten noen hjelpemidler.

Etter å ha sittet hos ham i nesten 30 timer med bare en liten sovepause så jeg at pusten gikk svært sakte. Da tok jeg hånden hans, kysset ham på pannen og sa at " det er greit. Jeg er glad i deg men nå skal du få lov å sove." Akkurat det gjorde han mens jeg holdt ham i hånden.

Så kom lege og sykepleier inn for å kontrollere og stelle ham for siste gang. Etter en god time fikk moren min og jeg komme inn og være hos ham i en rom med dempet belysning, duker og levende lys. Det var en verdig avskjed føler jeg.

Gleder meg til begravelsen er over så jeg slipper å se noe mer til søsknene mine. 'De har begynt å krangle om huset alt.

Huff, er ikke meningen å lage skyer på himmelen her, men det var litt deilig å skrive det ned. Takk for at du leste det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/95887-n%C3%A5-er-jeg-sliten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest smart blondine

hei pappa bjorn...

vet du hva? sist host saa skjedde det samme med meg. bestefaren min(bodde i USA) hadde slitt med kreft i et halvt aar og var klar for aa do. han var virkelig sliten, men de sier at noen ganger venter de paa en spesiell person. den personen var meg... jeg kom til huset hvor han bodde og det var veldig mange mennesker der- kl 3 paa natta fikk endelig jeg litt tid alene med han. det eneste jeg sa var " du trenger ikke lide mer, det er greit" og to min etterpaa dode han. det er en utrolig situasjon......

klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/95887-n%C3%A5-er-jeg-sliten/#findComment-537618
Del på andre sider

Annonse

*Klem*

Lite praktisk tips bare: dersom det ser ut til å bli et kranglete og vanskelig arveoppgjør så kontakt for guds skyld advokat! Gjør alt etter loven så er det ingen som kan komme i ettertid å klage og syte over ting som de mener skulle vært gjort annerledes. Hvis dere velger å gjøre ting på deres egen måte så sørg for at _alle_ arvinger skriver under på at dette er greit.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/95887-n%C3%A5-er-jeg-sliten/#findComment-537903
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...