Gå til innhold

dokumentar om m. jackson

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

fikk nesten lyst til å gråte når jeg så det...

den helvettes Bashir har jo gjort alt for å sverte ham...

sår nå tvil om alle dokumentarer den mannen har gjort til nå... tror ikke han har så rent få skjellet i skapet den mannen...

nei, evig leve MJ...

Er Bashir journalisten? Er han kjent over there? Evt. for hva?

Det var ikke mye verdighet over fyren. Hva slags 'avsløringer' var det han mente å avdekke? MJ er et ufattelig rikt, forvokst og mildt sagt underlig barn og ingen pedofil.

Enig med deg, dette var en Gerhard (Helskog).

Er Bashir journalisten? Er han kjent over there? Evt. for hva?

Det var ikke mye verdighet over fyren. Hva slags 'avsløringer' var det han mente å avdekke? MJ er et ufattelig rikt, forvokst og mildt sagt underlig barn og ingen pedofil.

Enig med deg, dette var en Gerhard (Helskog).

han laget eksempelvis dokumentaren om Diana, hvor hun utleverte seg helt...

etter å ha sett dokumentaren om MJ i to versjoner, samt brukt sunn fornuft, så begynner jeg virkelig å tvile på den dokumentaren også, hva var det hun faktisk fortalte ham...

MJ kunne vel knapt gjort en flue fortreden. ble skikkelig provosert av den dokumentaren, og det hjelper ikke at sånne tullinger som denne kill em over her, tror dem har skjønt tegninga...

nei, pokkerm nå er jeg litt sint...

Annonse

han laget eksempelvis dokumentaren om Diana, hvor hun utleverte seg helt...

etter å ha sett dokumentaren om MJ i to versjoner, samt brukt sunn fornuft, så begynner jeg virkelig å tvile på den dokumentaren også, hva var det hun faktisk fortalte ham...

MJ kunne vel knapt gjort en flue fortreden. ble skikkelig provosert av den dokumentaren, og det hjelper ikke at sånne tullinger som denne kill em over her, tror dem har skjønt tegninga...

nei, pokkerm nå er jeg litt sint...

Har MJ-versjonen blitt vist? Den har jeg virkelig lyst til å se. Trodde den skulle komme _etter_ gårdagens doku... :-/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...