Gå til innhold

Enkelte menn er bare for dumme

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Jeg ville nok ikke gått på, da jeg har hørt for mange slike historier. At dama ikke hadde telefon, ville fått klokkene til å ringe. Men det fins mange lettlurte, og ikke alle syns en tusenlapp er et for stort tap. Trist at enslige menn skal utsettes for slikt.

Hvis du har sett "Den spanske flue" så var det mange i gamle dager som ble lurt på _den_ måten. Mennene turde ikke undersøke om det virkelig fantes et barn....

Slike saker kommer jo opp i avisene titt og ofte og de viser vel bare en ting: menn tenker bare med pikken. :o) Mange synes nok det er så pinlig å bli lurt at de ikke tør anmelde det også.

Klart menn tenker med pikken. Alle vet jo at hjernen sitter i hodet, dumma!!!

Annonse

De er dumme, ja.

Men til deres unnskyldning så er det sikkert ikke så lett når de sitter med en grepa hånd rundt kølla, melker meitemarken og alt blodet forsvinner fra hodet, og tankene er selvsagt ikke klare.

Hadde mannfolka vurdert å vente til etter utløsning med å sende denne dama penger, så hadde mye vært unngått.

Ulv I Faarikaal

Det morsomme er at "hun" like gjerne kan være en han.

Er han da like dum...? ;o)

Ville aldri gått på en jeg ikke fikk snakke med på telefon. Det vil alltid være en grense for hvor langt en svindler tør gå.

Det må være svært enkelt å finne ut om det er lureri ganske tidlig. Og man trenger ikke drite seg ut om man er litt lur.

petter smart

Det morsomme er at "hun" like gjerne kan være en han.

Er han da like dum...? ;o)

Han er minst like dum da ja.

Men de fleste som gjennomfører slikt er faktisk kvinner.

Men uansett sender du ikke penger til noen du ikke kjenner (en refunderbar billett er omtrent det samme som penger).

Han er minst like dum da ja.

Men de fleste som gjennomfører slikt er faktisk kvinner.

Men uansett sender du ikke penger til noen du ikke kjenner (en refunderbar billett er omtrent det samme som penger).

Nei, jeg hadde selvfølgelig aldri sendt noen penger til noen jeg ikke kjenner. Jeg har vært borti menn med slike tendenser også, da, så jeg tror nok ikke de kan utelukkes :o)

Men... er man dum nok til å bite på, så fortjener man det nesten.

Ville aldri gått på en jeg ikke fikk snakke med på telefon. Det vil alltid være en grense for hvor langt en svindler tør gå.

Det må være svært enkelt å finne ut om det er lureri ganske tidlig. Og man trenger ikke drite seg ut om man er litt lur.

Nei, jeg hadde nok ikke lukta på det agnet en gang jeg heller.

Annonse

Hei!

På seg selv kjenner man ofte andre. Sies det, iallfall.

Hei misslykket.

Kan du utdype hva du mente med det?

Jeg oppfattet det som en personlig kommentar mot petter smart, men det kan jo være at jeg tar feil?

I så fall ville det vært interessant om du kunne forklare nærmere hvem og hva du siktet til her?

Mvh

Gjest mislykket

Hei misslykket.

Kan du utdype hva du mente med det?

Jeg oppfattet det som en personlig kommentar mot petter smart, men det kan jo være at jeg tar feil?

I så fall ville det vært interessant om du kunne forklare nærmere hvem og hva du siktet til her?

Mvh

Hei!

Det er i og for seg (u)interessant at du med e n gang tenker på Petter Smart. Kanskje du ikke er alene om det. Men jeg kom med en helt generell kommentar. J e g ville finne det noe usaklig å angripe "Smart" som person.

Vennlig hilsen

Hei!

Det er i og for seg (u)interessant at du med e n gang tenker på Petter Smart. Kanskje du ikke er alene om det. Men jeg kom med en helt generell kommentar. J e g ville finne det noe usaklig å angripe "Smart" som person.

Vennlig hilsen

Hei.

Med tanke på at du la innlegget ditt direkte innumder petter smart sitt hovedinnlegg, og kommentaren ikke var egnet til noen personer i artikkelen det lå en link til, så er det vel nærliggende å tro at dette var et rent personlig spark til petter smart - i din "vanlige ånd".

Når du videre skriver at du "ville finne det noe usaklig å angripe "Smart" som person.", så er jo det en interessant karakteristikk du gir av deg selv.

Jeg kunne nok hentet adskillige flere eksempler enn dette ene som kommer her, men det er vel i grunnen nok? :

"Kjære herr (mindre) Smart,

Jeg vil her anmode deg om at du tenker deg om før du skriver innlegg på DOL."

Spørsmålet som gjenstår å få et svar på da er hvorfor du er usaklig, når du samtidig påstår noe annet?

Det likner litt på dine "morsomme" bruk av parenteser - som

"(u)interessant".

Du sier "både og eller begge deler" som om du ikke selv vet hva du mener.

Men det gjør du heller kanskje ikke?

Mvh

Gjest mislykket

Hei.

Med tanke på at du la innlegget ditt direkte innumder petter smart sitt hovedinnlegg, og kommentaren ikke var egnet til noen personer i artikkelen det lå en link til, så er det vel nærliggende å tro at dette var et rent personlig spark til petter smart - i din "vanlige ånd".

Når du videre skriver at du "ville finne det noe usaklig å angripe "Smart" som person.", så er jo det en interessant karakteristikk du gir av deg selv.

Jeg kunne nok hentet adskillige flere eksempler enn dette ene som kommer her, men det er vel i grunnen nok? :

"Kjære herr (mindre) Smart,

Jeg vil her anmode deg om at du tenker deg om før du skriver innlegg på DOL."

Spørsmålet som gjenstår å få et svar på da er hvorfor du er usaklig, når du samtidig påstår noe annet?

Det likner litt på dine "morsomme" bruk av parenteser - som

"(u)interessant".

Du sier "både og eller begge deler" som om du ikke selv vet hva du mener.

Men det gjør du heller kanskje ikke?

Mvh

Hei!

Jeg ser du er veldig opptatt av meg nå. Vet ikke om jeg liker det. Tror jeg får si det slik: har du noe saklig relevant å komme med, så skal jeg se om jeg har tid til å kommentere det.

I mellomtiden håper jeg det går bedre med deg. Vil deg jo det beste, vet du.

Vennlig hilsen

Hei!

Jeg ser du er veldig opptatt av meg nå. Vet ikke om jeg liker det. Tror jeg får si det slik: har du noe saklig relevant å komme med, så skal jeg se om jeg har tid til å kommentere det.

I mellomtiden håper jeg det går bedre med deg. Vil deg jo det beste, vet du.

Vennlig hilsen

Hei igjen kjære misslykket.

Som jeg nettopp skrev i en annen tråd - så snart du finner mine innlegg ubehaglige og sier i fra om det (jeg vet at sannheten av og til kan være det for noen), så skal jeg forsøke å la være å påpeke "manglene" i dine innlegg.

Men som jeg også har sagt - man får selv tåle det man gjør mot andre.

Og jeg kan ikke helt se at du "fortjener" noe annet enn hva du selv forsøker å gjøre mot f.eks petter smart.

At du forsøker å skjule det ved å pakke det inn i bomull spiller for meg ingen rolle.

Så hvis du skjerper deg, så skal jeg gjøre det.

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...