Gå til innhold

Enkelte menn er bare for dumme

Anbefalte innlegg

Han er minst like dum da ja.

Men de fleste som gjennomfører slikt er faktisk kvinner.

Men uansett sender du ikke penger til noen du ikke kjenner (en refunderbar billett er omtrent det samme som penger).

"Men de fleste som gjennomfører slikt er faktisk kvinner."

Hm. Interessant? Har du noe statistikk å by på?

:o)

Fortsetter under...

petter smart

Hei misslykket.

Kan du utdype hva du mente med det?

Jeg oppfattet det som en personlig kommentar mot petter smart, men det kan jo være at jeg tar feil?

I så fall ville det vært interessant om du kunne forklare nærmere hvem og hva du siktet til her?

Mvh

Takker for støtten. Er vant til mislykkets kommentarer. Synes mer synd på han enn sinne.

At noen skal klare å lire av seg så mye svada som han, svada som ingen andre skjønner noe som helst av, er uforståelig. Jeg skylder på mangelen på fastleger her i landet.

petter smart

"Men de fleste som gjennomfører slikt er faktisk kvinner."

Hm. Interessant? Har du noe statistikk å by på?

:o)

Har lest det i en bok jeg selv har skrevet :-)

Synes å huske at jeg har lest det et sted.

Når menn svindler kvinne så er det oftere i person. Kvinner lar seg ikke så lett lure av brev og kontaktannonser, men er lettere å godsnakke person til person.

Takker for støtten. Er vant til mislykkets kommentarer. Synes mer synd på han enn sinne.

At noen skal klare å lire av seg så mye svada som han, svada som ingen andre skjønner noe som helst av, er uforståelig. Jeg skylder på mangelen på fastleger her i landet.

:-)

Mvh

Gjest mislykket

Hei igjen kjære misslykket.

Som jeg nettopp skrev i en annen tråd - så snart du finner mine innlegg ubehaglige og sier i fra om det (jeg vet at sannheten av og til kan være det for noen), så skal jeg forsøke å la være å påpeke "manglene" i dine innlegg.

Men som jeg også har sagt - man får selv tåle det man gjør mot andre.

Og jeg kan ikke helt se at du "fortjener" noe annet enn hva du selv forsøker å gjøre mot f.eks petter smart.

At du forsøker å skjule det ved å pakke det inn i bomull spiller for meg ingen rolle.

Så hvis du skjerper deg, så skal jeg gjøre det.

Mvh

Kjære venn,

jeg kan berolige deg med at du ikke har injuirerende kraft.

Vennlig hilsen

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...