Gå til innhold

Leve Blitz

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du sier:

"et inkluderende sted hvor folk som ser for "streit" ut ikke kommer inn."

Klar diskriminering av mennesker. Noe Blitz hevder å være aktive motstandere av.

"et sted for mennesker som står for gode demokratiske prinsipper."

Du surrer litt med begrepene her. De framstår som anarkister utad. "Styresettet" internt er nok det vi kan kalle demokratiske prinsipper.

"et sted for folk som aldri utøver vold."

Hva som skjer internt i Blitzhuset i Pilestredet skal jeg ikke uttale meg om, men at en del sentrale personer i miljøet utøver vold i samfunnet forøvrig er hevet over enhver tvil. Forøvrig er det stor forskjelle på sivil ulydihet og vold og hærverk.

"et sted ingen uniformerer seg."

Tøv. Selvsagt gjør de det. Alle "lukter" en Blitzer på lang vei. Indirekte uniformerer de seg ved sin klesstil, oppførsel og talemåte.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/95945-leve-blitz/#findComment-538004
Del på andre sider

Du sier:

Klar diskriminering av mennesker. Noe Blitz hevder å være aktive motstandere av.

Du surrer litt med begrepene her. De framstår som anarkister utad. "Styresettet" internt er nok det vi kan kalle demokratiske prinsipper.

Hva som skjer internt i Blitzhuset i Pilestredet skal jeg ikke uttale meg om, men at en del sentrale personer i miljøet utøver vold i samfunnet forøvrig er hevet over enhver tvil. Forøvrig er det stor forskjelle på sivil ulydihet og vold og hærverk.

Tøv. Selvsagt gjør de det. Alle "lukter" en Blitzer på lang vei. Indirekte uniformerer de seg ved sin klesstil, oppførsel og talemåte.

ps: jeg tror misslykket mente dette ironisk, men det kan jo være at jeg tar feil?

Mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/95945-leve-blitz/#findComment-538007
Del på andre sider

Annonse

Gjest mislykket

Du sier:

Hei!

Du har virkelig "forstått" innlegget... *s*

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/95945-leve-blitz/#findComment-538120
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...