deppie Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Hei! jeg er ei 18 år gammel jente, som har drevet med idrett i hele livet mitt omtrent..jeg elsker å være aktivitet, går på en idrettsbasert skole, og driver med idrett på fritiden, jeg trener mellom 2-4 ganger om dagen, i tillegg jobber jeg ganske ofte...og nå i det siste halvåret har jeg bare blitt mer og mer sliten, og idrettsprestasjonene mine blir ikke bedre, dessuten tror legen min at jeg har fått magesår..og jeg tåler ikke å gjøre noe lenger, før jeg er helt tom for energi, slik at jeg ikke orker å gå på skolen en gang...jeg har ikke verdens beste kosthold, men vet at jeg må skjerpe meg med maten om prestasjonene også skal bli bedre!er det noen som har noen råd for hva jeg skal gjøre, for jeg klarer ikke å la vær å bare trene, jeg må få lov til å trene, samtidig som jeg blir friskere, men det er så lang ventetid på sykehuset, og jeg blir egentlig bare verre og verre...noen som har noen gode råd for hva jeg kan gjøre, for å bedre prestasjoner, ha overskudd av energi, og hvordan jeg skal legge opp kostholdet enkelt til å begynne med, slik at jeg klarer å motivere meg videre... hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke undertegnet Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Det første som slår meg er at du er overtrent.Du må nok trappe ned på treningen.Om bare for en periode. Kan du ha lave jernlagre?Dette kan du få sjekket med en blodprøve.Ikke blodprosenten, men jernlageret.Det er viktig. Når det gjelder kosthold så vet jeg at omega 3 styrker immunforsvaret.Det er bra for unge som trener mye.Noen ginsengprodukter gir overskudd og energi.Spør på en helsekostbutikk. Lykke til videre 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
deppie Skrevet 7. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2003 Det første som slår meg er at du er overtrent.Du må nok trappe ned på treningen.Om bare for en periode. Kan du ha lave jernlagre?Dette kan du få sjekket med en blodprøve.Ikke blodprosenten, men jernlageret.Det er viktig. Når det gjelder kosthold så vet jeg at omega 3 styrker immunforsvaret.Det er bra for unge som trener mye.Noen ginsengprodukter gir overskudd og energi.Spør på en helsekostbutikk. Lykke til videre Hei! tusen takk for svaret, men jeg har prøvd å sjekke om overtrening kan være en mulighet, men jeg tror ikke det, jeg kan egentlig veldig mye om sånn eintg, siden jeg lærer om det på skolen, og det er ikke helt i samsvar med smtomer osv, dessuten har jeg tatt blodprøve og sjekket, det jeg skal, og alt er som det skal...merkelig nok!men jeg skal prøve å gjøre noe med det, med litt omega 3 osv>=) tusen takk=) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.