Gå til innhold

Merkelig hodepine

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har de siste dagene hatt veldig vondt i hodet -en salig blanding av den følelsen du får når du sitter og leser (gjør lekser) veldig lenge og ikke får i deg verken vått eller tørt (tung og tom) og den følelsen du får når du prater veeeeldig lenge i mobiltelefon (varm og tung).. samtidig så er jeg småsvimmel (det svartner i blant) og i perioder er jeg ganske slapp.. Det er akkurat som det trykker veldig midt "inni/oppi" hodet.. og i går kveld fikk jeg frysninger og litt kvalme når jeg skulle legge meg.. og i dag er jeg ganske stiv i skuldrene/nakken.. Jeg spiser og drikker normalt, jeg trener og jeg får nok søvn.. jeg skjønner ikke hva det her kan være?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/95979-merkelig-hodepine/
Del på andre sider

Fortsetter under...

happy1365380345

har jo ikke feber da..

Influensaen starter gjerne med hodepine og så kommer muskelsmerter og feber.

Det var bare det første som slo meg......

Eller det kan være en forkjølelse på gang. Har akkurat hatt det selv. Levde på paracet noen dager for å dempe hodepinen og frysninger og fløy rundt her i halvsvime en ukes tid....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/95979-merkelig-hodepine/#findComment-538225
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...