Gå til innhold

Hjemmeside, ny design, si noe pent om den ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

26

• shandy

7

• naiv

4

• Dorthe

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Ulv I Faarikaal

Den var jo artig......:o)

Turte ikke klikke på linkene under favoritter. Det står to stk jenter på 10 år og venter på å bruke pc en ;-)

Det ene med gasseksplosjon er min favoritt. Bare tegnefilm. Aldersgrense 10 år.

Det med pianopikken ville jeg sette til 16.

Annonse

Ulv I Faarikaal

Den var bedre før, ikke designet, men inneholdet. Det er jo omtrent ikke noe igjen jo. Jeg har kikket innom med jevne mellomrom :-)

Webbis er kjip med kreative folk :(

De fjerna flere filer, dummingene. Jag kunne registrert domene, men det koster penger, og for å få 50 MB på en rask server koster det for mye for webhotellet. Alltid er det noe ekkelt med gratisgreier.

For kunder har jeg nå laget over 100 nettsteder, men jeg har ikke noe sjøl unntatt dette.

De fjerna flere filer, dummingene. Jag kunne registrert domene, men det koster penger, og for å få 50 MB på en rask server koster det for mye for webhotellet. Alltid er det noe ekkelt med gratisgreier.

For kunder har jeg nå laget over 100 nettsteder, men jeg har ikke noe sjøl unntatt dette.

zontac.no - billig og profft webhotell, domene, webdesign, logo, ol.

Kjentfolk /:=(

Søren nå får jeg sør på nakken med den "smailien"

:-)

Ulv I Faarikaal

zontac.no - billig og profft webhotell, domene, webdesign, logo, ol.

Kjentfolk /:=(

Søren nå får jeg sør på nakken med den "smailien"

:-)

Jeg har avtale med en som gir meg løpende 10% provisjon for omsetning av webhotell, det ble 16.500 kr i 2002.

Jeg får sikkert rabatter eller gratis der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...