Gå til innhold

Hjemmeside, ny design, si noe pent om den ?

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Karakter: 2,8

Sier ikke mye :-)

1 er best og 6 dårligst ?

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

26

• shandy

7

• naiv

4

• Dorthe

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Karakter: 2,8

Denne skrev jeg for 10 år siden og dette er Orginalen. Den har gått landet rundt, og jeg har fått den tilbake mange genger på faks og epost i ulike versjoner.

Skrevet

Jeg har avtale med en som gir meg løpende 10% provisjon for omsetning av webhotell, det ble 16.500 kr i 2002.

Jeg får sikkert rabatter eller gratis der.

Javel, jeg skal ikke si noe mer jeg. Prat heller om agurker du ;)

Ulv I Faarikaal
Skrevet

zontac.no - billig og profft webhotell, domene, webdesign, logo, ol.

Kjentfolk /:=(

Søren nå får jeg sør på nakken med den "smailien"

:-)

Aha !

Hitler ?

Langsom "hjerne"funksjon i dag.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Javel, jeg skal ikke si noe mer jeg. Prat heller om agurker du ;)

OK.

Takk for tipset, skal se på det likevel dah. Alt slikt interesserer.

Skrevet

Aha !

Hitler ?

Langsom "hjerne"funksjon i dag.

Jess :-)

Skrevet

Sier ikke mye :-)

1 er best og 6 dårligst ?

Karakteren 1 er best.

Du får trekk for gammelt bilde av deg selv, og at du har fjernet animationen av katten min.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Karakteren 1 er best.

Du får trekk for gammelt bilde av deg selv, og at du har fjernet animationen av katten min.

Har du ikke tatt vare på den ?

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Jess :-)

Stalin er ikke så berømt, enda han drepte flere. 20 mill av sine egne. Sulta dem i hjæl bl a, med vilje, sultedød som politisk verktøy. Dessuten påla han hvert område/distrikt å henrette en viss prosent av uønskede folkegrupper. F eks 15% av lærererne. 4500 polske offiserer ble slaktet på en gang for å redusere bestanden. Da Hitler kom, hadde han slaktet så mange av offiserene at han nesten tapte krigen.

Skrevet

Har du ikke tatt vare på den ?

Har aldri fått den. Tror jeg.

Du skjønner - jeg er ikke blant "alle" :-) Tror jeg.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Har aldri fått den. Tror jeg.

Du skjønner - jeg er ikke blant "alle" :-) Tror jeg.

Sendte noen katter, skal se om det er fler.

Skrevet

Stalin er ikke så berømt, enda han drepte flere. 20 mill av sine egne. Sulta dem i hjæl bl a, med vilje, sultedød som politisk verktøy. Dessuten påla han hvert område/distrikt å henrette en viss prosent av uønskede folkegrupper. F eks 15% av lærererne. 4500 polske offiserer ble slaktet på en gang for å redusere bestanden. Da Hitler kom, hadde han slaktet så mange av offiserene at han nesten tapte krigen.

Det hitlertegnet var i utgangspunktet en feil, men jeg så jo - jøss, det ligner på en viss jævel.

Pussig, men sånn er det, og jeg gidder ikke annet enn å sitte her å slenge.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Det hitlertegnet var i utgangspunktet en feil, men jeg så jo - jøss, det ligner på en viss jævel.

Pussig, men sånn er det, og jeg gidder ikke annet enn å sitte her å slenge.

Pass deg for sør :-)

Spør han om Stalin neste gang. Hen liker best å snakke om Hitler.

Skrevet

Nei, bare et lite rødt kryss. Du har blitt sensurert bort :o)

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Kanskje det ja, men nå vet jeg hva det kommer av. Fikse nå.

Skrevet

Pass deg for sør :-)

Spør han om Stalin neste gang. Hen liker best å snakke om Hitler.

Jeg er ikke så veldig redd for sør. Han er igrunn ganske harmløs. Irriterende til tider for den som gidder å bry seg, men ikke verre enn at det går ann å få satt han på plass, eller la han skrive når han faktisk har noe bra å komme med.

Jeg har sluttet å følge med, det er bare tilfeldig, hvis vi havner i samme tråd. OG han er ikke dårligere enn at han refererer til andre som har rett. f.eks. meg av og til :-)

Han er egentlig ganske ok, men man må bare vite nøyaktig hva han sikter til for akkurat "DET"! øyeblikket "DET"! dreier seg om hva han mener, og ikke alle skjønner det, eller orker.

Tja, vi er nå alle noen raringer, mer eller mindre

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Nå !

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Jeg er ikke så veldig redd for sør. Han er igrunn ganske harmløs. Irriterende til tider for den som gidder å bry seg, men ikke verre enn at det går ann å få satt han på plass, eller la han skrive når han faktisk har noe bra å komme med.

Jeg har sluttet å følge med, det er bare tilfeldig, hvis vi havner i samme tråd. OG han er ikke dårligere enn at han refererer til andre som har rett. f.eks. meg av og til :-)

Han er egentlig ganske ok, men man må bare vite nøyaktig hva han sikter til for akkurat "DET"! øyeblikket "DET"! dreier seg om hva han mener, og ikke alle skjønner det, eller orker.

Tja, vi er nå alle noen raringer, mer eller mindre

Damer er han snill mot, jeg utga meg for dame, og det virket !

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...