Gå til innhold

Er hjemmesider spennende å gå inn på?

Anbefalte innlegg

Hvis jeg skulle lage en hjemmeside. Hva skulle til for at du ville giddet å gå inn på den?

Hva ville du lese/se?

Fakta om meg?

Bilder av meg/familie/venner/huset etc?

Hobbyer/interesser?

Jobben min?

Om jeg har barn/eller ikke?

Musikksmak?

Om mjeg har kjæledyr/eller ikke?

Andre ting?

Er design viktig? Jeg er veldig opptatt av design (jobber med design).

Hva slags innhold er spennende å ha med. (bortsett fra alt om meg?)

Jeg synger og har laget en del musikk, er det aktuellt å legge ut? (jeg er jo ikke akkurat kjendis)

Jeg har designet en del som er ganske kjent på internett. Er det interessant?

Er det no vits i å sette igang å lage hjemmeside?

Please hjelp meg!

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Line

13

• SierDuDet

13

• Ulv I Faarikaal

8

• Vincent

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Ulv I Faarikaal

Det var mange spørsmål, men jeg må først svare deg med andre spørsmål:

1. Hva vil du med hjemmesidene ?

2. Hvem vil lese dem, og hva vil du fortelle dem ?

Stort sett vil du treffe andre kvinner her, og de er opptatt av andre ting enn jeg. Private hjemmesider syns jeg kan være fotoalbum med bilder av familien og noen korte strofer om bosted og miljø, hva du interesser deg for og om du vil ha epost og om hva. Tror de ikke bør være større enn at de kan leses på 5 min.

Om du lager hjemmeside, så bør du tenke over hvem målgruppen skal være. Design gjør siden mer spennende om det er lett å laste, men samtidig bør du velge innhold med omtanke. Ikke legg ut informasjon som kan la personer spore deg opp (du ANER ikke hvor mye rart det er der ute), ei heller informasjon som gjør at noen kan finne ut hvor du bor, hvor de kan kunne se barna dine hen i virkeligheten osv...

Er det du som har et lite barn? Mulig jeg husker feil ;)

Skal de som er her på Dol kunne lese siden din, bør du tenke deg om tre ganger. Det er noen psykopater her som kan finne på å true med både det ene og det andre, og det er direkte ubehagelig!

Vær forsiktig med bilder som kan misbrukes...

Tja... var stort sett advarsler her, men de er faktisk viktig å tenke over...

Hvorfor fraråder du å lage hjemmeside? Har du dårlige erfaringer selv

med dette?

Jeg har dårlige erfaringer med Dol-hjemmeside. Var dum nok til å legge ut hele navnet mitt, og link til den vanlige hjemmesida mi. Naiv som jeg var trodde jeg ikke at noen giddet å bry seg med det likevel.

Hittil (og forhåpentligvis ikke mer) har jeg mottatt ekle telefonoppringninger der noen bare har pustet tungt i andre sida av røret. En utga seg for å være telefonselger, men han ante ikke hva han snakket om. Det er det mest patetiske jeg har vært borti.

Jeg har fått drapstrusler også. En fyr fra Dol, navnet kan være det samme, har fortalt i detalj hva han skal gjøre med meg og barna mine NÅR han kommer til Trondheim. Han er psyk, så jeg tar ham egentlig ikke alvorlig, men fy søren så ekkelt det er uansett...

Pass deg for hva du legger ut av opplysninger!

Annonse

Stort sett vil du treffe andre kvinner her, og de er opptatt av andre ting enn jeg. Private hjemmesider syns jeg kan være fotoalbum med bilder av familien og noen korte strofer om bosted og miljø, hva du interesser deg for og om du vil ha epost og om hva. Tror de ikke bør være større enn at de kan leses på 5 min.

Til Ulv i Faarikaal

Jeg har så smått satt igang å lage hjemmeside nå... Takk for tips til hva jeg kan ha på dem! :-) Kuuul og morsom hjemmeside du har forresten!

Svar på spørsmålene dine:

Hva jeg vil med hjemmesiden vet jeg egentlig ikke? Har bare en voldsom trang til å lage en hjemmeside. Elsker å designe, fotografere, synge. Det er kanskje dette jeg vil formidle!?

Jeg vil gjerne at de fleste skal se sidene mine. Ikke nødvendigvis bare dem på DOL...

Gjest Fritz

Jøss, skal en "privat" hjemmeside ikke vare lenger enn fem min.?!? Da har du _ikke_ lest min.... *dåner*

Ulv I Faarikaal

Til Ulv i Faarikaal

Jeg har så smått satt igang å lage hjemmeside nå... Takk for tips til hva jeg kan ha på dem! :-) Kuuul og morsom hjemmeside du har forresten!

Hva jeg vil med hjemmesiden vet jeg egentlig ikke? Har bare en voldsom trang til å lage en hjemmeside. Elsker å designe, fotografere, synge. Det er kanskje dette jeg vil formidle!?

Jeg vil gjerne at de fleste skal se sidene mine. Ikke nødvendigvis bare dem på DOL...

Sett i gang, men husk det blir svært offentlig !

Ulv I Faarikaal

Til Ulv i Faarikaal

Det er noen få syke mennesker her, så ikke legg ut opplysninger som kan identifisere deg for lett.

Jeg har dårlige erfaringer med Dol-hjemmeside. Var dum nok til å legge ut hele navnet mitt, og link til den vanlige hjemmesida mi. Naiv som jeg var trodde jeg ikke at noen giddet å bry seg med det likevel.

Hittil (og forhåpentligvis ikke mer) har jeg mottatt ekle telefonoppringninger der noen bare har pustet tungt i andre sida av røret. En utga seg for å være telefonselger, men han ante ikke hva han snakket om. Det er det mest patetiske jeg har vært borti.

Jeg har fått drapstrusler også. En fyr fra Dol, navnet kan være det samme, har fortalt i detalj hva han skal gjøre med meg og barna mine NÅR han kommer til Trondheim. Han er psyk, så jeg tar ham egentlig ikke alvorlig, men fy søren så ekkelt det er uansett...

Pass deg for hva du legger ut av opplysninger!

Er det sant?

Si navnet til meg!

Annonse

Nei, det er ikke så farlig... kan heller fortelle det neste gang vi treffes eller noe sånt.

Du får ta deg en tur til Oslo snart! :)

Men mirakler kan skje! Vi knuser Storhamar nå i semien og Trondheim knuser VIF, og isåfall blir det kamper der opp og jeg ser deg iløpet av et par uker :)

Du får ta deg en tur til Oslo snart! :)

Men mirakler kan skje! Vi knuser Storhamar nå i semien og Trondheim knuser VIF, og isåfall blir det kamper der opp og jeg ser deg iløpet av et par uker :)

Hehe... du får bli med ut og feire bursdagen min da! *ler*

Som Line sa: "Ikke legg ut informasjon som kan la personer spore deg opp"

Følg det rådet.

Jeg snakker av bitter erfaring. Det ble en rimelig heftig politisak, flytting, adressesperring, nye numre, og.. i det hele tatt... masse pes og svært mye ubehageligheter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...