Gå til innhold

Er hjemmesider spennende å gå inn på?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Line

13

• SierDuDet

13

• Ulv I Faarikaal

8

• Vincent

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Æh... i slutten av mars en gang. Blir selvsagt 25 igjen, bare så det er understreket!

Jeg vet jo selvsagt at du blir 25 igjen. Det er tross alt like greit å stoppe der som på 29.

Det er lissom mer orginalt :)

Det er kamp i Trondheim (dersom TIK vinner, noe som nok ikke skjer + at vi jo også må vinne...) den 25, faktisk! :)

Som Line sa: "Ikke legg ut informasjon som kan la personer spore deg opp"

Følg det rådet.

Jeg snakker av bitter erfaring. Det ble en rimelig heftig politisak, flytting, adressesperring, nye numre, og.. i det hele tatt... masse pes og svært mye ubehageligheter.

Er det lov til å spørre om hva i helvete som skjedde her? Det høres jo ganske seriøst ut det her...

Mye gærninger her.

Og du trenger selvsagt ikke å svare, ble bare nyskjerrig.

Annonse

Ulv I Faarikaal

Hehe... luringen ;) Jeg er 25 og noen måneder, og har tenkt å fortsette med det ;)

Jeg er 25 år, 237 måneder og 6 dager.

En kunde i forrige uke spurte om det var lenge siden jeg fylte 30 ? :-) jeg takket selvsagt. Han trodde han var eldre enn meg.

Jeg vet jo selvsagt at du blir 25 igjen. Det er tross alt like greit å stoppe der som på 29.

Det er lissom mer orginalt :)

Det er kamp i Trondheim (dersom TIK vinner, noe som nok ikke skjer + at vi jo også må vinne...) den 25, faktisk! :)

Skal ikke påstå at jeg bekymrer meg så veldig om hvem som vinner eller ikke, altså ;) Den 25. er vel en tirsdag det, da?

Jeg er 25 år, 237 måneder og 6 dager.

En kunde i forrige uke spurte om det var lenge siden jeg fylte 30 ? :-) jeg takket selvsagt. Han trodde han var eldre enn meg.

Hehe... slikt tar man som et kompliment! :)

En kompis av meg trodde jeg var rundt 22 eller 23 han og, så jeg bare smilte og takket jeg! :)

Annonse

Er det lov til å spørre om hva i helvete som skjedde her? Det høres jo ganske seriøst ut det her...

Mye gærninger her.

Og du trenger selvsagt ikke å svare, ble bare nyskjerrig.

Det var seriøst nok, uten at jeg vil utdype det ytterligre.

Ja, men nå ser jeg jo at jeg rotet litt med datoene...

Hmmm... to øl og jeg kjenner det. Jaggu :)

*Glizer* Jeg og har SÅ lyst til å stikke på byen i dag! Men... det var den der barnevakten da...

Blir nok nok en stille og rolig hjemmekveld foran pcn eller tvn. Pappa skal spille, søstra mi er utslitt etter ei uke på jobb, og mamma dro til byen tidligere i dag og kommer nok ikke hjem før rundt midnatt, tenker jeg. Standard prosedyre :) Begynner å bli temmelig rastløs, sjø... vil ha øl! (Men øl er aldri godt i selskap med seg selv.)

Det blir lettere å sjekke opp yngre damer :-)

Skal ikke se bort i fra det :)

Logger av jeg nå. Skal ta med meg mine tre sprelske små og pappa'n min, og gå noen kilometer til butikken. Er fint vær og god temperatur her, så da får vi se til å røre litt på oss :)

*Glizer* Jeg og har SÅ lyst til å stikke på byen i dag! Men... det var den der barnevakten da...

Blir nok nok en stille og rolig hjemmekveld foran pcn eller tvn. Pappa skal spille, søstra mi er utslitt etter ei uke på jobb, og mamma dro til byen tidligere i dag og kommer nok ikke hjem før rundt midnatt, tenker jeg. Standard prosedyre :) Begynner å bli temmelig rastløs, sjø... vil ha øl! (Men øl er aldri godt i selskap med seg selv.)

Joda... jeg drikker øl nå og det er da veldig godt :)

Men jeg skal jo på kamp og så burdsdagsfest, så...:)

Men som sagt: Vil du ha en øl en dag så er det bare å kjøre bil i 5 timer :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...