Gå til innhold

Mailadresse til bladet Her&Nå?

Anbefalte innlegg

Er det noen her inne som har bladet og kan gi meg mailadressen dit? Skulle gjerne hatt nr. 3/2003, men jeg torte ikke rive ut siden i det eksemplaret de hadde på sykehuset... :o) (senest i går kjeftet jeg en låner ganske kraftig opp for å rive istykker avisen på biblioteket så det hadde vært for pinlig...)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/96043-mailadresse-til-bladet-hern%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bladet kommer ut hver uke så bladet for uke 3 i år er ikke å få kjøpt i butikken lenger.

nei,men kunne jo hende det har det på lager eller noe.

Men siden det var i uke 3 er det vel tvilsomt.Jeg vet ikke hvor fort de sender blad og slikt i retur,kanskje ganske fort...men lov å spørre da.

Annonse

Gjest Creativiaen

Et kjapt søk på www.google.com med teksten: bladet her og nå, gav resultat på første treff.

Man kommer til hjemmesiden til hjemmet mortensen og der kan man klikke seg videre til flere blader, blant annet Her og Nå. Der står det igjen en link til kontaktpersoner. Jeg tror kanskje jeg ville skrevet til sekretæren der som har denne e-mailadressen:

[email protected]

Lykke til! :o)

Et kjapt søk på www.google.com med teksten: bladet her og nå, gav resultat på første treff.

Man kommer til hjemmesiden til hjemmet mortensen og der kan man klikke seg videre til flere blader, blant annet Her og Nå. Der står det igjen en link til kontaktpersoner. Jeg tror kanskje jeg ville skrevet til sekretæren der som har denne e-mailadressen:

[email protected]

Lykke til! :o)

*Smask til deg*

Gjest Dubreuilh

nei,men kunne jo hende det har det på lager eller noe.

Men siden det var i uke 3 er det vel tvilsomt.Jeg vet ikke hvor fort de sender blad og slikt i retur,kanskje ganske fort...men lov å spørre da.

Ofte tar det lenger tid enn tre uker før man sender bladene i retur...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...